گروه فرهنگی یاران خمینی (ره)

سرنوشت مقلدان خمینی جز شهادت نیست. شهید مظلوم آیت الله بهشتی ره

تقویم اجرایی

دریافت تقویم اجرایی شهریور 92

طرح ودیعه

جزوات مرحله سوم روی وبلاگ قرار گرفت

همدلی آینده

مجمع همدلی بعدی چهارشنبه 27شهریور ساعت 17:40

اخباروبرنامه ها

نمونه سوالات طرح لبیک در وبلاگ قرار گرفت./مراسم بعدی هیات یاران خمینی ره دوشنبه 25شهریور ساعت 20:30 میلاد امام رضا علیه السلام

گروه فرهنگی یاران خمینی (ره)

رجل من اهل قم، یدعو الناس الی الحق. یجتمع معه قوم کزبر الحدید. لا تزلهم الریاح العواصف، ولا یملون من الحرب، ولا یجبنون. وعلی الله یتوکلون، والعاقبه للمتقین.

امام خامنه ای : اگر شورای نگهبان نمی بود ، و نباشد ، یا تضعیف بشود ، یا کار خودش را انجام ندهد ، حرکت اسلامی این نظام زیر سوال خواهد رفت ؛ زیرا که حرکت نظام بر اساس قوانین است.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امام روح الله : من به این آقایان هشدار می دهم که تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان ، امری خطرناک برای کشور و اسلام است.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امام روح الله : قانون معین شده است.نمی شود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم غلط میکنی قاون را قبول نداری ! قانون تو را قبول ندارد.نباید از مردم پذیرفت ، از کسی پذیرفت که ما شورای نگهبان را قبول نداریم . نمی توانی قبول نداشته باشی...نه! همه باید مقید به این باشید که قانون را بپذیرید ولو برخلاف رای شما باشد.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امام روح الله : قانون در راس واقع شده است و همه افراد هر کشوری باید خودشان را با قانون تطبیق بدهند . اگر قانون بر خلاف خودشان هم حکمی کرد ،باید خودشان را در مقابل قانون تسلیم کنند ؛ آن وقت است که کشور ، کشور قانون می شود.

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

1

ما ملت عجیبی هستیم؛ کلی با همه فرق داریم؛ کارهایی میکنیم که هیچکس نمیکند؛ ما همگیمان یک پا شاعریم؛ شعارهایی که   میسازیم و در راهپیمایی ها فریادشان میزنیم را نه فردوسی میتواند بسراید و نه ویکتور هوگو. باور نمیکنید امسال بگردید در خیابان ها، 22بهمن که شد شعارهای خودجوش را گوش کنید؛ قول میدهم نصفشان را فی البداهه میگویند... ما الکی شعار نمیدهیم؛ میفهمیم کی بگوییم "حضور حداکثری لبیک یا خامنه ای" و کی فریاد بزنیم "ای رهبر آزاده آماده ایم آماده" این ها قانون دارند برای خودشان و قانونش را در هیچ کتابی هم ننوشته؛ قانونش سینه به سینه از نسلی میرسد به نسل بعدی؛ قانون دارد که کی دست راستت را مشت کنی و کی هر دو دستت را؛ الکی که نیست؛ حساب کتاب دارد؛ "مرگ بر اسرائیل" انتهای تکبیر را باید محکم تر بگویی و "حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست" را که فریاد بزنی باید بکوبی به سینه ات...

ما آقامان دستور دادند که 22بهمن امسال و انتخابات اسفند را باشکوه تر باشیم و حتما میشویم انشاالله... حالا خیالی هم نیست که  محمدرضا باهنر برود یک جایی مصاحبه کند و بگوید امسال بین تهرانی ها بالای 20درصد مشارکت نداریم در انتخابات. اصلا ما در همین که باهنر رفته با العربیه –برادر عرب زبان bbc- مصاحبه کرده کلی نقد داریم؛ کلی حرف داریم و میخواهیم کلی باهاش دعوا کنیم. العربیه همان است که بلندگوی اسرائیل است و العبریه مینامندش. العربیه مال آن وری هاست؛ مال ضد انقلاب ها؛ العربیه را سعودی ها و کویتی ها و سعد حریری میچرخانند؛ مال ما نیست؛ نائب رییس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران نباید به العربیه بها میداده که حالا داده؛ منتها نفس مصاحبه با العربیه را بگذاریم کنار؛ میرسیم به حرفهایش؛ باهنر سوژه حسابی داده دست دشمن برای تیتر های اولشان؛ "مشارکت انتخابات اسفند، 20 درصد فراتر نمیرود." (1) آقای باهنر! شما نمیخواهی شرکت کنی نکن؛ آقا به ملت گفته باشکوه و پرشور برویم پای صندوق ها و خواهیم رفت انشاالله... و مطمئن باش نام تو را نخواهیم نوشت روی برگه های رأیمان؛ تو همانی که گفته بودی "حالا اگر کسی بیاید افشا کند که باهنر در هفته اول بعد از انتخابات  رفته پیش مهندس موسوی و گفته تو خیلی آدم خوبی هستی و لطفا تشریف بیاورید به دامن انقلاب برگردید؛ من نه تنها پشیمان نمیشوم؛ بلکه کاملا از اقدام خودم دفاع میکنم." اصلا ما همان روزی که اصرار کردی به حقوق مادام العمر نمایندگان مجلس و نگذاشتی طرح روح الله حسینیان که گفته بود این حقوق همیشگی از بیت المال بی عدالتی است؛ مطرح شود؛ مطمئن شدیم که این کاره نیستی...

2

بیخود نیست که جوان بحرینی محو میشود در انقلاب ما؛ بیخود نیست میخواهند راهشان بشود راه انقلاب ما؛ جوان بحرینی که هیچ؛ الان در وسط نیویورک و تگزاس با این کلاه کابویی ها راه میفتند وسط خیابان و داد و فریاد میکشند به حمایت از ایران و محکومیت سیاست های ایران ستیزی مسئولانشان. حالا شاید بعدها کشف کردند که به همگیشان یک کلوچه 100 تومانی و یک ساندیس هفت میوه داده ایم؛ نی هم فرصت نشد پخش کنیم و مجبور شدند گوشه اش را بجوند و پاره کنند و تازه خیلی هاشان را هم با اتوبوس فرستاده ایم به نیویورک و اصلا مال آنجا نبودند که؛ بچه همین شهرک محلاتی خودمان بودند و دو-سه تایشان فرم یاران خمینی ره هم پر کرده بودند... جوان بحرینی خیلی میفهمید و ای کاش میشد بشود نماینده مجلسمان؛ بهتر بود از خیلی ها؛ خیلی میفهمید و کلی سرش میشد که برگشت به آقا گفت: "روحی فداک یابن رسول الله" و اشک همه را درآورد. این را هنوز خیلی ها نمیفهمند؛ به آقا بگویی "روحی فداک" هنوز خیلی ها متهمت میکنند به افراطی گری... بیخود نیست این چیز ها؛ جوان بحرینی دارد میبیند چیزهایی را که بسیاری از نزدیک نمیبینند؛ دارد میبیند که بعد از سی سال رکورد شرکت در انتخابات شکسته میشود و کم نمیشود؛ میبیند که نه دی بالای 4میلیون نفر در تهران آمده بودند در خیابان ها؛ میبیند اینها را و بسیاری از نزدیک نمیفهمند... این ها را از بحرین دید و علی مطهری از بهارستان نفهمید؛ بیداری اسلامی بحرین، او را به یاد بحران ایران انداخت؛ علی مطهری هنوز گمان میکند ایران در بحران است و تنها راه نجات، بازگشت هاشمی به نماز جمعه است و هنوز میگوید عده ای میخواهند از رهبری بت بسازند...(2) جوان بحرینی زل زده به نمودار نرخ باسوادی جمهوری اسلامی که 50 درصد سال 57، حالا تبدیل شده به 88 درصد باسواد... جوان بحرینی همه چیز را رصد میکند حتی اگر ماهواره رصد نداشته باشد؛ میبیند که 12 مدال در بازی های آسیایی سال 62، جای خود را داده به 48 مدال در سال 86؛ این ها را همه دارند میبینند... و از همین روست که جوان بحرینی ماهواره امید را که میبیند؛ امیدوار میشود به نماز جماعت پشت سر امام خامنه ای در بیت المقدس... انشاالله

3

وعده ما 22 بهمن؛ زیر برف؛ وسط خیابان

(1)هفته نامه 9دی؛ شماره چهل

(2)سایت رجانیوز

  • 12/02/09
  • گروه فرهنگی یاران خمینی(ره)

نظرات (۲۳)

سلام خداقوت
وعده ما22بهمن سراسرکشور لبیک یاخامنه ای
  • محمد. گمنام
  • فکر نمی کردم اینقدر زود آپ کنی. واقعا! شرکت نمی کند که نکند. به درک/ حال کردم. موفق باشی. یا حق
  • چشم انتظار
  • کلا از این بی هنر مُلوَّن خیلی بدم میاد.
  • سرباز کمپ
  • سلام و درود؛
    این مطلب شما در کمپ مجازی بسیجیان امام خامنه ای منتشرگردید.
    http://camp707.ir
    ممنون که ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری می نمایید.
    منتظر ارسال لینک های بعدی شما هستیم، موفق و پیروز باشید.
    یا علی
  • مهدی زین الدین
  • سلام
    انصافا قشنگ بود و زیبا.دمتان گرم
  • سرباز گمنام حضرت آقا
  • وعده ی دیدار ما
    بیست و دو بهمن ماه



    ممنون
    یاعلی

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    سلام

    ما همیشه ثابت کردم 22 بهمن هم ثابت می کنیم که هستیم پای همه آرمانهایی که شهدای انقلاب پاش واستادن.

    یا علی
    التماس دعا
    سلام همسنگریه دو آتشه که نه باید بگویم آتشفشان بصیرت که صدایت ... نه که نوشته های تایپ شده ات بخورد توی سر بعضی ها که نمی فهمند ... باشد که نفهم از دنیا نروند ...
    یا علی
    بسیار عالی...
    خوب است؛ منتها آدم نباید انقدر بی رحم و سنگ دل باشد و همه را از دم تیغ بگذراند!
  • أین عمار؟
  • سلام
    خب پس به کی رأی بدیم؟؟؟!!!
  • یکی از یاران
  • خسته نباشی
    سلام
    خسته نباشی
    سر در سایت صفحه فوق العاده
    به ما سر بزنید
    انتقاد یادتون نره
  • ازواحدخواهران
  • من با اینکه مطلبتان را بعداز22بهمن خواندم اما آمدم سرقرار و همه تان را دیدم دم شما گرم که حرف و عملتان یکیست صندلیهای مجلس تا زمانی که شما کاندید شوید به دست انسانهای امانتداری خواهیم سپرد موفق باشید قلمتان گرم
    اتقاقا چند روز پیش کنار مسجد پیامبر (ص) ،نوه باهنر را دیدم که کنار مسجد دست پدربزرگش را گرفته بود تا مبادا شیطانی کند و گم بشود!
    ...
    از یه حاجاقایی شنیدم که میگقت یه عده بر پیغمبر(ص) منت گذاشته یودند که مسلمان شده اند. آیه نازل شد که به این ها بگو این شما نیستید که منت گذاشته و مسلمان شدید بلکه خدا بر شما منت گذاشت که اجازه داد تا مسلمان شوی!
    ...
    حکایت همین آقاست!
    اگر شرکت هم بکند این جمهوری اسلامی است که منت گذاشته و - بر خلاف اکثر نقاط عالم - اجازه میدهد همان کسی را که دوست دارد، به مجلس بفرستد!
    سلام بر همه رفقا
    دمتون گرم!
    چند وقتی بود که نتونسته بودم بیام اینترنت!

    یه آیه کلیدی درباره متن حسین آقا:
    " من یرتد منکم عن دینه فسوف یأتی الله بقوم یحبهم و یحبونه"
    اصلا به قول آقا
    "بار خدا زمین نمی ماند، خوش به حال کسی که توفیق پیدا کند این بار را او بکشد...
    بزرگترین افتخار این است که خدا ما را بنده ی خودش بداند و از ما بخواهد که این بار را برداریم... ."

    آقا با(شایدم "بی")هنر!
    انگار هنوز نفهمیدی که "دل ها دست خداست..."
    جوجه رو آخر پائیز می شمرن اما رو سیاهی زغال، آخر زمستون(مثلا 12-13 اسفند) مشخص می شه!

    جالب بود تلویحا از آقای حسینیان(نفر دوم لیست جبهه پایداری) تعریف شده بود!

    یا زهرا
  • سید محسن ربیی هاشمی
  • سلام بر دوست پرتلاش و جوان! اگر بابش باز بشه شاید من هم بنویسم البته اگر....
    امزا روبهک
    سلام
    آپم ... منتظرم ...
    یا علی
    سلام داداش حسین
    خسته شدیم از این بی بصیرتی هایی که به جای رصد حرکت های پیچ تاریخی جهان و انتخاب بین نماینده ولایت مدار و ولایت مدارتر؛ بحث های بیخود برسرشان، دامنمان را در گروپ های ایمیلی گرفته است.
    ازین چیزها بازهم بنویسید.
  • ایمان ایرانی
  • مطلب "درمحضر علامه مصباح" در وبلاگ دویاور
  • سید محسن ربیعی هاشمی
  • برو بچه های یاران خمینی حتما به این سایت سر بزنند با تشکر! دبیر اسبق کارگروه تبلیغات!
  • ماهی حلوا
  • زیبا بود ولی حیف که محتوا و فایده ندارد
  • دلسوز
  • وارد شدن در مسائل سیاسی برای گروه خیلی خیلی زود است!!!!

    بهتر نیست همان کار (انعکاس بیانات آقا) را در شهرک انجام بدهید..

    "هر مجموعه ای که بدون فکر صحیح وارد مسائل سیاسی بشه، میشود یک جریان انحرافی درون انقلابی. اون موقع انقلاب باید امثال شهیدمطهری ها را باز تولید کند تا تفکر صحیح اسلامی را از تفکرات انحرافی جدا و و تبیین کند."

    توصیه ای به یاران خمینی ها:
    اولا- برای جریان ساز بودن مجموعه باید پشتوانه ای فکری وجود داشته باشد.
    دوما- برای انقلابی بودن جریان باید آشنا به تفکر صحیح اسلامی خالص باشید، مثل شهید مطهری که به واقع یار خمینی بود و البته جریان ساز...
    سوما- ..............(باقیش بماند...)

    اگر از الآن بتوانید به مبانی تفکرات سه بزرگوار(خمینی-طباطبایی-مطهری) دست یابید میتوانید حرفی برای گفتن داشته باشید و حرکتی در راستای انقلاب انجام بدهید.




    (به امید آنکه آن روزها را ببینیم)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی