گروه فرهنگی یاران خمینی (ره)

سرنوشت مقلدان خمینی جز شهادت نیست. شهید مظلوم آیت الله بهشتی ره

تقویم اجرایی

دریافت تقویم اجرایی شهریور 92

طرح ودیعه

جزوات مرحله سوم روی وبلاگ قرار گرفت

همدلی آینده

مجمع همدلی بعدی چهارشنبه 27شهریور ساعت 17:40

اخباروبرنامه ها

نمونه سوالات طرح لبیک در وبلاگ قرار گرفت./مراسم بعدی هیات یاران خمینی ره دوشنبه 25شهریور ساعت 20:30 میلاد امام رضا علیه السلام

گروه فرهنگی یاران خمینی (ره)

رجل من اهل قم، یدعو الناس الی الحق. یجتمع معه قوم کزبر الحدید. لا تزلهم الریاح العواصف، ولا یملون من الحرب، ولا یجبنون. وعلی الله یتوکلون، والعاقبه للمتقین.

امام خامنه ای : اگر شورای نگهبان نمی بود ، و نباشد ، یا تضعیف بشود ، یا کار خودش را انجام ندهد ، حرکت اسلامی این نظام زیر سوال خواهد رفت ؛ زیرا که حرکت نظام بر اساس قوانین است.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امام روح الله : من به این آقایان هشدار می دهم که تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان ، امری خطرناک برای کشور و اسلام است.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امام روح الله : قانون معین شده است.نمی شود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم غلط میکنی قاون را قبول نداری ! قانون تو را قبول ندارد.نباید از مردم پذیرفت ، از کسی پذیرفت که ما شورای نگهبان را قبول نداریم . نمی توانی قبول نداشته باشی...نه! همه باید مقید به این باشید که قانون را بپذیرید ولو برخلاف رای شما باشد.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امام روح الله : قانون در راس واقع شده است و همه افراد هر کشوری باید خودشان را با قانون تطبیق بدهند . اگر قانون بر خلاف خودشان هم حکمی کرد ،باید خودشان را در مقابل قانون تسلیم کنند ؛ آن وقت است که کشور ، کشور قانون می شود.

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

نکته: این مطلب دیدگاه شخص نویسنده است و نه الزاما منعکس کننده نظر گروه فرهنگی یاران خمینی ره.

 خیلی مهم است که آدم نیفتد در دام جو. گاهی همه یک چیزی را بد میپندارند و تو نیز پیش از آنکه بفهمی آن چیز را؛ حمله ور میشوی به آن چیز و فریاد برمی آوری که عجب چیز بدی بود این چیز. حال آنکه فاصله ای جز نهایت حد مجاز مابین پیشانی و سایر اجزای سجده نیست میان حق و باطل؛ چهار انگشت بسته؛ فاصله میان قوای سامعه و باصره... چندی پیش بود که گوشه و کنار روزنامه ها و تارنماهای گوناگون خودی؛ به چشمم می آمد که بسیاری شخصیت ها -که برایشان احترام قائلم-؛ کوبیده اند غلامحسین الهام را؛ که "این حرف ها، حرف کسانی است که خیلی بنیه ای ندارند؛ اگر بنیه علمی و تقوایی داشتند این حرف های ناشیانه را نمیزدند. (حجت الاسلام صدیقی)"1 و یا دیگر بزرگوارانی چون سالک و شجونی و شریعتمداری و سایرینی همانند باهنر و مصباحی مقدم. به خود گفتم لابد این الهام عجب حرفهای ناپسند و انحراف آمیزی بر زبان رانده که اینطور هدف آماج حملات شده است و چطور کسی که ده سال عضو حقوقدان شورای نگهبان بوده؛ نظراتی داشته از روی ضعف در بنیه علمی و تقوایی. کمی جستجو کافی بود تا برسم به حرفهایش. هرچه گشتم جمله ای مستحق این برداشت ها نیافتم؛ خود قضاوت کنید:

"به نظرم مقام معظم رهبری میخواهند از همه چهره های سیاسی موجود در جامعه به خصوص افرادی که احتمال میرود به مجلس نتوانند ورود پیداکنند؛ استفاده کنند. بیکاری برای سیستم مزاحمت ایجاد میکند. در مجمع تشخیص مصلحت انتصاب خود افرادش هم یک جور مصلحت است. هم مصلحت است و هم باید از اطلاعات آنها در یک جایی در نظام استفاده شود که میشود.

تثبیت آقای هاشمی را هم رهبری بر تغییر وی ارجح میبینند؛ ولی معلوم است که مجمع کارآیی خود را از دست داده است. شاید اینطور تلقی شود که این عدم کارآیی به دلیل نسبت مجمع با دولت و رفتارهای تند و کینه ورزانه آن با دولت است و دولت که عوض شود؛ این کارآیی برمیگردد و رفتارها تغییر میکنند. (غلامحسین الهام، 28فروردین91)"

 

من هنوز هم معتقدم "کاتوزیان در مترو گیج شد"2 و "باهنر شرکت نمیکند؟ خب نکند"3 راستی! سلام حضرت آقای باهنر. آخ که دلم هوای تو کرده! راستش بعد از انتخابات فرصت نشد سراغ هم بیاییم و احوالی جویا شویم. ناسلامتی ما با هم کلی رفیقیم و خاطره داریم؛ بی معرفت! حالا ما هیچی نمیگوئیم تو هم نباید چیزی بگویی؟ احتمال نمیدهی یک کاری باید میکردی که یادت رفته؟ یک حسی در گوشم میگوید تو یک عذرخواهی بزرگ بدهکاری به امت (به جز آن صد عذرخواهی قبل) نکند آلزایمر گرفته باشی عزیز دلم؟! جان همه بروبچه های هیئت رئیسه بیخیال؛ خودت را کلا زدی به آن راه! همین چند ماه پیش نبود مگر؟ یادت رفت به همین زودی؟ ای بابا... داداش مصاحبه ات با "العربیه" را میگویم؛ العربیه همان است که بلندگوی اسرائیل است و العبریه مینامندش. العربیه مال آن وری هاست؛ مال ضد انقلاب ها؛ العربیه را سعودی ها و کویتی ها و سعد حریری میچرخانند؛ مال ما نیست... نمی شناسی اش؟ اسمش را هم تا حالا نشنیده بودی؟ خب اینکه چیزی نیست؛ علی دایی هم میگفت سالی سه بار هم اسم موریتانی را نمیشنود که تیم ملی بازی دوستانه با آن راه می اندازد... حالا عیبی هم ندارد؛ من یادت می اندازم؛ ببین آشنا نیست این جمله. گفته بودی: "مشارکت انتخابات اسفند، 20 درصد فراتر نمیرود."4 گفتم تذکاری دهم شاید یادت افتاد که یک عذرخواهی حساب در برنامه ات بگذاری؛ تو توهین کردی به بصیرت امت...

هنوز هم "علی مطهری و کاندلیزا کلی چیز کفش کرده اند"5 ما یادمان نرفته که مطهری کلی تحقیق و تفحص کرده بود و بنده خدا کلی کشفیات از خود بجای گذاشت. مطهری یافته بود هم پیمان خاطیان کهریزک را و نامه نگاشت خطاب به آیت الله جنتی: "اینکه محرکان حوادث اخیر را تنها مسبب مرگ مقتولان این حوادث معرفی کردید و کمترین اشاره ای به نوع برخورد با معترضین و خصوصا قتل چهار نفری که در بازداشتگاه ها جان خود را از دست دادند و لزوم معرفی و مجازات مسببان آن نکردید؛ معمایی را برای این بنده حل کرد و آن اینکه افرادی که دست به این جنایتها میزنند از نظر ایدئولوژیک و اعتقادی مستظهر به توجیهات امثال حضرتعالی هستند."6

 

حالا همه دست ها را بگیرید بالا؛ مچ دست راست؛ مچ دست چپ... انگشت ها... خوب دستانتان را گرم کنید که مهیا میشویم برای یک تودهنی دیگر؛ به همه آنها که فیلشان یاد هندوستان افتاده و دلشان هوای ادعای تقلب و باجگیری و کف و سوت امریکا کرده... "انشاالله نتیجه انتخابات همانی باشد که مردم به صندوق ها میندازند. (هاشمی رفسنجانی – 12اسفند)"7

 

و اما چند انتقاد. من انتقاد دارم؛ انتقاد دارم از همه! نه همه همه؛ همه به جز بعضی ها. انتقاد دارم از همه آنها که کالای ملی خوب نمیسازند و همه آنها که کالای ملی نمیفروشند و همه آنها که نمیخرند... انتقاد دارم از جناب ملک و رب النوع باران! که چرا هرسال باران و برف بی سابقه و غافلگیرکننده نازل میکند تا مترو را آب ببرد؛ انتقاد دارم و دلم میسوزد برای 21 میلیارد خسارت وارده به بیت المال... انتقاد دارم از کار غیر اصولی ولی پرادعا و بی توجهی به هشدارهای هواشناسی... انتقاد دارم به دفتر و دستک داشتن شهرداری تهران در کرمان و بم و یاسوج و زاهدان و مشهد و بیخیالی طی کردن کارهای خودش... اصلا راه پاستور همیشه هم از خیابان بهشت نمیگذرد...

 

و اما آه! وای مادر... گریه تو ذوالفقار توست؛ وگرنه دختر رسول خدا و همسر اسدالله را با اشک چه میانه ایست... بهراسید ای خواب آلوده مردم مدینه! بهراسید که مبادا ذوالفقار زهرای اطهر خواب ننگینتان را به هم بزند... بانو! کم کم دارم شکسته میشوم... اصلا مگر میتوان کنار تو بود و شکسته نبود...

1-      روزنامه کیهان، شماره 20190

2-      http://yarankhomeini.blogfa.com/post-2.aspx

3-http://yarankhomeini.blogfa.com/post-3.aspx

4- هفته نامه 9دی؛ شماره چهل

5- http://yarankhomeini.blogfa.com/post-5.aspx

6- هفته نامه 9دی؛ شماره چهل و یک

7- خبرگزاری های ایسنا، رجانیوز و...

  • 12/04/27
  • گروه فرهنگی یاران خمینی(ره)

نظرات (۲۹)

وای بر طلحه و زبیر... و همه آنها که عبرت نگرفتند
دمت گرم قلمت که خیلی قشنگ بود.
اینقد با هاشمی در نیوفت!!! ایشون الگوی "مــــــــــــــــــــــــــا" هستن...هه هه هه
  • کاربر اینترنت
  • آقا حسین خیلی خوب بود.
    بدرد بخور بود.
    روشن کننده بود.
    آقا صادق شما چه مشکلی با این آقای الگوی ... ها دارید!!!
    plz explain it!!!
  • منتظر روسیاه
  • سلام
    بسیار خوب بود موفق و سربلند باشید
    یا علی
    حسین جون قلمت چکش!
    اصلا باید انتقاد کرد تا چیزی ساخته شود!
    به این میگویند انتقاد سازنده!

    راستی آقای "منتظر روسیاه"... "منتظر" که روسیاه نمیشود!!!!!!!
    جناب کاربر اینترنت اول خودش رو معرفی کنه تا بنده جوابی دندان شکن بهش بدم!!!
    احسنت
    صحیح است صحیح است
  • محمد. گمنام
  • سلام. خیلی متن خوبی بود.......

    یا حق
    بسیار عالی؛ ولی کلا خیلی گیر میدی!
  • بدون مشخصات
  • داش حسین ایول الله! حال کردم عشقی
    به دلم مینشیند متنهایت و مرا به یاد داداش حسین می اندازد.
    منتها اینکه بخواهی ماهی یکبار بنویسی به درد عمه ات میخورد.
  • سرباز گمنام حضرت آقا
  • سلام علیکم
    ممنون از حضورتون
    مطلب خیلی جالبی بود
    تشکر
    موفق باشید
    التماس دعا
    یاعلی

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    و در ادامه دعای کمیل با نوای ...
    خدا قوت. خواص بی بصیرت را به خدا واگذار می کنیم.
    یاعلیمدد
    بی بصیرت ها برن بمیرن!
    آیا تخریب؟!آیا؟!!
  • امتداد راه شهیدان
  • سلام
    استفاده کردیم از مطلب تان. البته از آقای الهام انتظار بیشتری داریم.

    التماس دعا
  • ✿ܓ✿ رهروان شهدا ✿ܓ✿
  • سلام بر شما عزیز

    بعضی‌‌ها آنقدر فقیر هستند که تنها چیزی که دارند پول است.
    خوشبختی مثل یک توپ است،
    وقتی در حرکت است به دنبالش می دویم و وقتی ایستاده است به آن لگد می‌ زنیم.

    یادمان باشد که همه ما برای یکبار ایستادن هزاران بار افتاده ایم.

    موفق و مؤید باشید.
    درپناه حق
    یا علی
    salam

    ziba bod

    movafagh bashid

    ya ali madad
  • به یاعلی
  • نه تخریب نه آیا...فقط پشت سرآقا!
  • جریان انحرافی
  • این حرفا چیه؟
    به قول آقا صادق حضرت هاشمی که الگوی ماست.بقیه افراد هم که پاک و مبرا از هر اشکالی هستند.
    همه چی زیر سر مشاییه.
    اگه میبینی عربا هم به ابوموسی گیر دادن اونم تقصیره مشاییه.اصلا هرچی بدبختی میکشیم تقصیر این مشاییه.
    چرا به مشایی گیر نمیدی؟
    دلم برا گیر دادن به مشایی تنگ شده!
    خدا قوت داش حسین
    پرچمت 3 سانت بالا1!!
  • محمد. گمنام
  • سلام. مخلص حاجی....
    یا حق
  • فاطمه
  • سلام به وبلاگ من سر بزنید
    سلام
    لذت بردم از مطلبت! همه قسمت هاش جالب بود و نشان میده که بر خلاف ادعاهایی که مطرح می شه و همه تلاشی که رهبری انجام میدن برای وحدت عملی در مسئولین، هنوز سالها فاصله است بین آقایون!
    کالای ایرانی در تولید، فروش و خرید رو هم خوب اومدین. اما با این گفتنها نه تولید و نه فروش خوب نمیشه لااقل خرید رو بهتر بکنیم!
    یا علی
  • محمد. گمنام
  • سلام. خسته نباشید. خدا قوت
    حاجی بنده راجع به انتخابات کمی تحقیق کردم و البته نتایجی رو که بهشون رسیدم در وبم قرار دادم. اگه خواستید استفاده کنید و اگه پیشنهادی برای انتخاب های بنده دارید راهنماییم کنید مثل همیشه.
    یا حق
  • شور حسین(علیه السلام)
  • هر جـمعه ای کــه می گذرد از کـنـار مـن
    افــزوده می شود بـه تب انتـــظار مـن

    هر صبحدم که می دمد از مشرق آفتاب
    دارم امـیــــد اینکــه بیــاید نـگـار مــن

    عمــرم کــفاف دیـدن روی تــرا نـــداد
    باشـد که بـعد من گذری بر مـزار من

    التماس دعای فرج
  • یا زهرا
  • عالی بود ولی خیلی تند رفتید
    آرومتر جریمه میشید ها!!.........
  • دلسوز
  • وارد شدن در مسائل سیاسی برای گروه خیلی خیلی زود است!!!!

    بهتر نیست همان کار (انعکاس بیانات آقا) را در شهرک انجام بدهید..

    "هر مجموعه ای که بدون فکر صحیح وارد مسائل سیاسی بشه، میشود یک جریان انحرافی درون انقلابی. اون موقع انقلاب باید امثال شهیدمطهری ها را باز تولید کند تا تفکر صحیح اسلامی را از تفکرات انحرافی جدا و و تبیین کند."

    توصیه ای به یاران خمینی ها:
    اولا- برای جریان ساز بودن مجموعه باید پشتوانه ای فکری وجود داشته باشد.
    دوما- برای انقلابی بودن جریان باید آشنا به تفکر صحیح اسلامی خالص باشید، مثل شهید مطهری که به واقع یار خمینی بود و البته جریان ساز...
    سوما- ..............(باقیش بماند...)

    اگر از الآن بتوانید به مبانی تفکرات سه بزرگوار(خمینی-طباطبایی-مطهری) دست یابید میتوانید حرفی برای گفتن داشته باشید و حرکتی در راستای انقلاب انجام بدهید.




    (به امید آنکه آن روزها را ببینیم)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی