گروه فرهنگی یاران خمینی (ره)

سرنوشت مقلدان خمینی جز شهادت نیست. شهید مظلوم آیت الله بهشتی ره

تقویم اجرایی

دریافت تقویم اجرایی شهریور 92

طرح ودیعه

جزوات مرحله سوم روی وبلاگ قرار گرفت

همدلی آینده

مجمع همدلی بعدی چهارشنبه 27شهریور ساعت 17:40

اخباروبرنامه ها

نمونه سوالات طرح لبیک در وبلاگ قرار گرفت./مراسم بعدی هیات یاران خمینی ره دوشنبه 25شهریور ساعت 20:30 میلاد امام رضا علیه السلام

گروه فرهنگی یاران خمینی (ره)

رجل من اهل قم، یدعو الناس الی الحق. یجتمع معه قوم کزبر الحدید. لا تزلهم الریاح العواصف، ولا یملون من الحرب، ولا یجبنون. وعلی الله یتوکلون، والعاقبه للمتقین.

امام خامنه ای : اگر شورای نگهبان نمی بود ، و نباشد ، یا تضعیف بشود ، یا کار خودش را انجام ندهد ، حرکت اسلامی این نظام زیر سوال خواهد رفت ؛ زیرا که حرکت نظام بر اساس قوانین است.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امام روح الله : من به این آقایان هشدار می دهم که تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان ، امری خطرناک برای کشور و اسلام است.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امام روح الله : قانون معین شده است.نمی شود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم غلط میکنی قاون را قبول نداری ! قانون تو را قبول ندارد.نباید از مردم پذیرفت ، از کسی پذیرفت که ما شورای نگهبان را قبول نداریم . نمی توانی قبول نداشته باشی...نه! همه باید مقید به این باشید که قانون را بپذیرید ولو برخلاف رای شما باشد.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امام روح الله : قانون در راس واقع شده است و همه افراد هر کشوری باید خودشان را با قانون تطبیق بدهند . اگر قانون بر خلاف خودشان هم حکمی کرد ،باید خودشان را در مقابل قانون تسلیم کنند ؛ آن وقت است که کشور ، کشور قانون می شود.

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

کی شود دریا به پوز سگ نجس؟!

بسم رب الشهدا

یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُونَ -صف/8

کافران مى‏خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل (و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت.

 

تاریخ اسلام سند زنده‏اى است بر تحقق عینى این پیشگویى بزرگ قرآن. از نخستین روز ظهور اسلام توطئه‏هاى گوناگون براى نابودى آن چیده شد:
گاه از طریق سخریه و ایذاء و آزار دشمنان.        
گاه از طریق محاصره اقتصادى و اجتماعى.           
گاه از طریق تحمیل جنگهاى گوناگون در میدان‏هاى احد و احزاب و حنین و ...
گاه از طریق توطئه‏هاى داخلى منافقان
...            
گاه از طریق اشغال سرزمین قدس و قبله اول مسلمین.       
گاه از طریق تقسیم کشور عظیم اسلامى به بیش از چهل کشور!         
گاه از طریق نشر فحشاء و وسائل فساد اخلاق و انحراف عقیده در میان قشرهاى جوان   
گاه از طریق تحریم های  نظامى و سیاسى و اقتصادى.         
و گاه از طرق دیگر ...

مثلا یک جوجه کافر ممکن است به خیال خود فکر کند با دهان کثیفش میتواند معارف حقه شیعه را به استهزا بگیرد. نفر قبلی را که یادتان است؟ سلمان رشدی را میگویم. الان کجاست؟!! هنوز که هنوز است، در سوراخی پنهان شده که مبادا سربازان خمینی ره و     خامنه ای مدظله العالی، دستشان به او برسد. به خیال خودش میخواست با کتاب شیطانی اش نور خدا را خاموش کند. اینان به کسى میمانند که مى‏خواهد نور آفتاب عالمتاب را با پف کردن خاموش سازد، آنها به شاهین هایی یا بهتر بگویم کلاغ هایی میمانند که گمان میکنند اگر جثه­ی کوچک و نحیفشان را در مقابل خورشید قرار دهند، میتوانند جلوی نور آن را بگیرند و به مقابله با این چشمه نور برخیزند. احمق ها نفهمیده اند با توهین به ائمه ی ما مهر تأییدی زده اند بر حقانیت شیعه وامامانش(برای تایید این حرف سری به فضای مجازی بزنید و ببینید درباره امام هادی علیه السلام چقدر مطلب نو و تازه قرار گرفته)         
داستان زیر را بخوانید تا بدانید این کارهای آنها تف سربالاست:

متوکل چون فتح بن خاقان را به وزارت منصوب کرد، امر نمود که همه بزرگان در رکاب او و فتح بن خاقان پیاده راه روند. راوی میگوید: حضرت هادی علیه السلام را دیدم که در آن هوای گرم پیاده می رود . به ایشان گفتم: نباید شما را به چنین کاری وا دارند . حضرت فرمودند : اینها قصدشان از این کار استخفاف من است؛ ولی نمیدانند که من از ناقه صالح کمتر نیستم. راوی گوید: این جمله را نزد بزرگی گفتم. او گفت : متوکل بیش از سه روز زنده نیست؛ زیرا خداوند درباره قوم صالح می فرماید "چون ناقه را پی کردند، بیش از سه روز زندگی نکردند." راوی میگوید: سه روز تمام نشده بود که منتصر عباسی (پسر متوکل) با چند نفر از غلامان خود وارد جلسه متوکل شدند و فتح بن خاقان را با متوکل پاره پاره کردند.(به نقل از کتاب زندگانی چهارده معصوم علیهم السلام آیت الله مظاهری)

 

اما آن جوجه کافر بداند که جامعه ی شیعه منتظر یک اشاره ی ولی است تا طومار زندگی ننگین او را درهم پیچیده و او را نیز به سرنوشت اسلافش چون متوکل و... دچار کند که إنا من المجرمین منتقمون.

 

مرا چه قدر که گردم گداى خاک نشینش/ که هست خازن جنت گداى حضرت هادى علیه السلام

به عمر دهر مرا گر دهند عمر، نیرزد / به لحظه‏ اى که کنم جان فداى حضرت هادى علیه السلام

  • 12/05/24
  • گروه فرهنگی یاران خمینی(ره)

نظرات (۵)

  • محمد. گمنام
  • سلام. استفاده کردیم....
    خیلی مخلصیم. یا حق
  • یکی از یاران
  • سلام
    داستانی که از کتاب آیت الله مظاهری نقل کرده بودی خیلی تکان دهنده بود
    یا علی
    دشمن تو اگر که میدانست
    باتو بودن چه لذتی دارد...

    تاقیامت گدای تو می شد
    خادم سامرای تو می شد
    سلام
    کاش آن انسان نمای کافر بداند که ما با این کارها بیدار تر میشویم نه سرخورده
    یا علی مدد
    قبل از این واقعه،خودمانیم آقا
    یادمان بود امام دهمی هم داریم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی