گروه فرهنگی یاران خمینی (ره)

سرنوشت مقلدان خمینی جز شهادت نیست. شهید مظلوم آیت الله بهشتی ره

تقویم اجرایی

دریافت تقویم اجرایی شهریور 92

طرح ودیعه

جزوات مرحله سوم روی وبلاگ قرار گرفت

همدلی آینده

مجمع همدلی بعدی چهارشنبه 27شهریور ساعت 17:40

اخباروبرنامه ها

نمونه سوالات طرح لبیک در وبلاگ قرار گرفت./مراسم بعدی هیات یاران خمینی ره دوشنبه 25شهریور ساعت 20:30 میلاد امام رضا علیه السلام

گروه فرهنگی یاران خمینی (ره)

رجل من اهل قم، یدعو الناس الی الحق. یجتمع معه قوم کزبر الحدید. لا تزلهم الریاح العواصف، ولا یملون من الحرب، ولا یجبنون. وعلی الله یتوکلون، والعاقبه للمتقین.

امام خامنه ای : اگر شورای نگهبان نمی بود ، و نباشد ، یا تضعیف بشود ، یا کار خودش را انجام ندهد ، حرکت اسلامی این نظام زیر سوال خواهد رفت ؛ زیرا که حرکت نظام بر اساس قوانین است.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امام روح الله : من به این آقایان هشدار می دهم که تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان ، امری خطرناک برای کشور و اسلام است.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امام روح الله : قانون معین شده است.نمی شود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم غلط میکنی قاون را قبول نداری ! قانون تو را قبول ندارد.نباید از مردم پذیرفت ، از کسی پذیرفت که ما شورای نگهبان را قبول نداریم . نمی توانی قبول نداشته باشی...نه! همه باید مقید به این باشید که قانون را بپذیرید ولو برخلاف رای شما باشد.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امام روح الله : قانون در راس واقع شده است و همه افراد هر کشوری باید خودشان را با قانون تطبیق بدهند . اگر قانون بر خلاف خودشان هم حکمی کرد ،باید خودشان را در مقابل قانون تسلیم کنند ؛ آن وقت است که کشور ، کشور قانون می شود.

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

کلاً آدم اینجوری ای هستم! هنوز یکسری کوپن از زمان دولت میرحسین، داخل کیف پولم هست. آخر آن موقع ها اوضاع قاراش میش بود، دوبار ثبت نام کردم، دو دوره کپن میگرفتم!... در دولت هاشمی کپن هایم را زورکی خرج کردم. یعنی زورم نرسید نگه دارم... دولت بعدی که آمد، جیره بندی آب شد. گفتند آب کم مصرف کنید. خدایی اش هم کم مصرف کردم. هنوز پنج شش تا بیست لیتری از آن موقع، داخل انبار مانده!... من، فقط سر خرید برگه های ارمغان بهزیستی، گول خوردم! آنهم جلوی کسی رو نکردم که آبرویم نرود... گفتند تحویل سال دوهزار، برق دنیا میرود، ترسیدم نان گیرم نیاید، رفتم پانصد تا نان خریدم! باجناقمان که خیلی ادعای زرنگی اش می شود، به زور سی تا دانه نان گیرش آمده بود. البته همه این نان ها را برای خودم نخواسته بودم، منتها هنوز یک کیسه از نان خشک ها مانده، هرروز یک کمی اش را برمی دارم و خورد می کنم و میریزم جلوی مرغ هایم... به نظرم آدم باید زرنگ باشد، تا بتواند گلیمش را از آب زندگی در ایران، بکشد بیرون. مثلا خود من، همین چندسال پیش، که قیمت برنج دو سه برابر شده بود، اصلاً ککم نگزید. چون تا فهمیدم برنج کم است، رفتم ده تا گونی 5 کیلویی برنج طارم خریدم! شنیدم تا یک هفته، از آن برنج ها در محله مان پیدا نمی شده... کار دولت که معلوم نمی کند، عزا گرفته بودم که چه طوری تا آخر تیر، 1500 لیتر بنزین صد تومانی که ذخیره کرده بودم را استفاده کنم تا هدر نرود و نشود چهارصد تومانی!... آدم باید عقل معاش داشته باشد! من تا با خبر شدم قرار است یارانه ها را هدفمند بکنند، رفتم کل پوشاک مایحتاجم را خریدم. به ماه نکشید، قیمت پوشاک دو برابر شد! تازه حالا از بدشانسی، این خوشه بندی ها را بیخیال شدند، و الّا کلی جان کندم، تا توانستم خوشه سه بشوم، کلی سند به نام این و آن زدم... دَم عید، با اینکه می دانستم شایعه است، ولی رفتم فروشگاه اتکا و هرچه برنج و روغن بود، خریدم! که اگر یک وقت، تناسب عرضه و تقاضا به هم خورد، این وسط به من ضربه ای نرسد!... الآن هم، هرچه دارم از همین بازار سکه و ارز است، برای ما که خیلی سود داشت، مرخصی ساعتی میگرفتم و میرفتم بازار سکه! بله سخت بود! شب نخوابی داشت! الکی که آدم یک شبه پولدار نمیشود! ... به من چه که بقیه عقل ندارند، زرنگ نیستند، مدیریت اقتصادی ندارند! فریزر خانه من، پُر است از بسته های مرغ دولتی. همان روز اول که گران شد، رفتم خریدم. می دانستم اگر تعلل کنم، روزهای بعد، دیگر مرغ دولتی گیرم نمی آید. من معتقدم هر کالایی که خریدار زیاد دارد را، باید رفت و به حد ذخیره خرید. مثلاً یادم است یک وقتی فشار گاز در زمستان کم شده بود، رفتم لوازم خانگی محله مان و هرچی بخاری برقی داشت، خریدم. بعدش که گاز قطع شد، همسایه هامان داشتند از سرما می لرزیدند، ولی ما راحت بودیم!... من نمی فهمم روح هم دردی چیست؟! من نمی دانم جامعه اسلامی یعنی چه؟! من کاری ندارم تحمل شرایط سخت قبل از ظهور، چه دخلی به من دارد؟! اصلا انگار برای کنترل کردن من فقط یک راه وجود دارد، آن هم زور است. یعنی من به غیر زور، زبانی نمی فهمم. به نظرم دلیلی ندارد تا زور بالای سر من نباشد، به توصیه های این و آن عمل کنم!... 

2. رفته بودم نماز جمعه، امام جمعه داشت می گفت: حالا اگر مرغ نخوریم که نمی میریم، می شود پروتئین مرغ را از مواد غذایی دیگر تأمین کرد، مگر ما در زمان جنگ، گوشت مصرف می کردیم؟ مردم آن زمان با اشکنه و آب و پیاز داغ خودشان را سیر می کردند. یادمان نرود این چیزها! یادمان نرود که اگر کالایی کم می آمد، مردم آن را بین هم تقسیم می کردند. نه مثل حالا که تا احتمال کم شدن چیزی در بازار می شود، با قیمت چند برابر، یک روزه تمام می شود. این اخلاق اسلام نیست. امیرالمؤمنین می فرماید: الحرص ینقص الرجل و لا یزید رزقه، حرص ارزش آدم را کم می کند و به روزی او نمی افزاید. اینقدر حرص نزنید! یکی از آثار حرص جمعی یک جامعه، فقر جمعی ست! بلایی که اگر جلویش را نگیریم، بر سرمان می آید. امیرالمؤمنین می فرماید: حرص سرآمد بدبختی و فقر است... باید حواسمان جمع باشد...

  • 12/08/21
  • گروه فرهنگی یاران خمینی(ره)

نظرات (۶۱)

حقیقتا برای ما بد است...
سلام
تو رو خدا تو این متناتون دوتا عکس بذارید.
من که به شخصه نمیخونم این همه متنو!
شما یک عکس از آدمی که کوپن دولت میرحسین را داشته باشد بدهید من خودم قول میدهم بچسبانمش به وبلاگ!
حسین جان کمی از این شهیدی که پوسترش را زدی بنویس..
راجع به شخصیت شماره 1:
المؤمن کیس!
تاییدیه:
ما امروز متأسفانه دچار اسراف و مصرف‌زدگى هستیم. من بارها این را عرض کرده‌ام، باز هم عرض میکنم؛ این خطر است در راه ما. مصرف‌زدگى را باید کم کنیم، حرص به متاع و کالاى دنیا را باید کم کنیم. تا یک شایعه‌اى درست میشود که فلان چیز کم است، مردم هجوم مى‌آورند براى اینکه بیشتر آن را جمع کنند، که نبادا دچار کمبود آن شوند؛ در حالى که آن شى‌ء ممکن است جزو چیزهاى لازم زندگى هم نباشد. خب، اگر آن جنس کم هم نیست، همین هجوم مردم آن را کم میکند. ما به این مسئله توجه نمیکنیم. این یکى از ضعفهاى ماست؛ ما این ضعف را باید برطرف کنیم.
14/11/1390
امام خامنه ای روحی فداه
سو تیتر:
گفتند تحویل سال دوهزار، برق دنیا میرود، ترسیدم نان گیرم نیاید، رفتم پانصد تا نان خریدم!
اول که دیدم نظرها از عدد 3 به عدد 9 ارتقا یافته گفتم حتما 6 نفر باید نظر گذاشته باشن!
این یعنی "روح" به اندازه ی شش افسر جنگ نرم توان داره ولی بعضیا در حد نیم افسر جنگ نرم هم خامنه ای را سرباز نیستن!!!(امام خامنه ای).
بگذریم...
روح عزیز،خودم البته شناخت مناسبی ازین شهید بزرگوار دارم اما ازونجایی که نمیخواستم ازخودم باشه اطلاعات،گشتم و گشتم اما متاسفانه این شهید رو مظلوم یافتم.اکثر صفحات مجازی به انتشار پوستر و مداحی ازین بزرگوار پرداختند.اما ناامید نشدم و به دوستی سپردم تا برایم مختصر مطلبی تهیه کند.البته که وبلاگ شخصی این شهید عزیز که توسط خانواده اش مدیریت میشود به همین مختصر اطلاعات درج شده بسنده کرده...
  • سرباز در کمین
  • وای از اون روزی که معیار سربازی نظر دادن توی وبلاگ باشه.
    فکر کنم حاج آقا هم سرباز خوبی نباشه با این تعریف...
    ما بریم تو غار کمین کنیم
    یاعلییییییی
    آدم خوبه وظیفه شو بشناسه
    شما هر وقت اندازه حاج آقا واسه جنگ نرم وقت گذاشتی اونوقت نظر نده
    شب خوش ...
  • سرباز در کمین
  • چه ربطی داشت اصل مقیاست غلطه داداش!
    نمیخوام الکی بحث کنم تابلوست!
    می خوام اعتراف کنم که خودمم از این حرصا زدم!
    مثلا یک بار حاجاقا کلی دفتر یادداشت مفتی صاییران از داخل کانون نور آورد بیرون، مث ندید پدیدا 10 12 تاشونو گناف کردم!!
    البته بگم دفتر یادداشتام خیلی وقته تموم شده، کسی به فکر پیچوندنشون نباشه!
    دارم فک می کنم یعنی اگه امام زمان بیاد، تو ایرانم همه چی مفتی میشه؟! ...
    منظورم اینه که حرص زدن و مصرف گرایی یک "دار"با دو رشته درهم تنیده ن.
    پرچم "کربلایی حسین طراح" بالا!
    پوستر شهید حجت رحیمی در لینک های عمارنامه:
    http://www.ammarname.ir/link/15599
    حمایت از وبلاگ حجت پوستر:
    http://hojatposter.persianblog.ir/post/50/
    سلامتی هر چی سرباز در کمینه صلوات!
    فقط به پا تا ابد تو کمین خوابت نبره.
    به وبلگ من هم سر بزنید
  • دوست صادق
  • آقا صادق چرا هنوز نظر نداده؟
    چه شرح حال با حالی بود!
    سلامتی آقا ممرضا صلوات!
    چند روزی نبودم و دسترسی به اینترنت نداشتم
    میخاستم نظرمو درباره مطلب بگم ولی این "دوست صادق" کار رو خراب کرده لذا فعلا چیزی نمیگم...
    من نمیدونم به بعضیا چه که من نظر میذارم یا نه!!
    منتها دم جناب روح گرم.
    اینکه ی چیزی خیلی تابلوست و ارزش بحث کردن نداره
    گاهی بهانه ایست...که بگویم کم آورده ام!
    هنوز بر عقیده ی خود هستم
    دم خودت گرم صادق جان!
    میگم نیستی این چند روزه نکنه ی وقت خدای نکرده..
    به نظرم هرکی می تونه بیاد از تجربیات حرص زدناش و راه مقابله با اونو بگه
    با حال می شه!
    البته زرنگ اصن نداریم! داریم؟
    زمان جنگ، کوپن می‌دادند. کوپن‌های خرید کالا از فروشگاه ها. نمی‌دانم یادتان هست یا نه؟ آن زمان به بچه‌های کمیته هم کوپن‌هایی داده می‌شد. برای خرید برنج و روغن و گوشت و این جور چیزها. یک شب که برگشتم خانه، مادرم صدایم زد و گفت: «محمد جان! این همسایه روبرویی هم مثل تو پاسدار است. مادرش هر روز به من می‌گوید به ما کوپن داده اند. پسرم! به تو کوپن نمی‌دهند؟» من هم خیلی جدی گفتم نه مادر! من مشمول کوپن نمی‌شوم. در حالی که همان صبح آن روز کوپن هایم را داده بودم به همان همسایه مان. چون احساس می‌کردم بیشتر از من نیاز دارد...

    اگه تونستید حدس بزنید اینا رو کی گفته!
    بذار منم نظر آقا صادق رو تکمیل کنم:

    از یکی از پاسداران قدیمی شنیدم اوایل تشکیل سپاه اول هر برج روی یک میز پول قرار میدادند و هرکس به مقدار نیازش از آن بر میداشت و این میشد حقوقش...
    به این میگن به اندازه مصرف کردن

    فکرکنم اگه الان همچین کاری بشه همون اولای کار پول ها تموم شه(البته منظورم به طور خاص تو سپاه نیست مثلا هرجا)...

    یا حسین
    می خواستم بگم که من اون مهدی نیستم که امسال کنکور داد من اون مهدی هستم که سال دیگه کنکور داره!!!لطفا اشتباه نگیرید.

    تمامی نظرات مهدی من هستم.

    یا حسین
    اصلا مهم نیست کی هستی
    مهم اینه که چی میگی
    نوشتن اسم..شاید بهانه ایست که قربانی ات کنند واحد اطلاعاتیها

    کلا با حرص زدن حال نمیکنم
    یک صفتی هست در اطرافیان شایدم فقط فامیل هامون نمیدونم دقیقا منحصر به کدوم قشر از اطرافیانمه،به نام "دویدن چشم".به کسی که خیلی حرص میزنه میگن " چشمش می دوئه".بسیار صفت منفوری هستش و بسیار زشت و بد.من از همین باب که این صفت رو از آن خودم نکنم خیلی سعی میکنم حرص نزنم.راسشو بخواید شاید بیشتر بخاطر ترس از قاپیدن این صفت برای خودم تا نرم جنگیدن و مقاوم مقتصد بودن!
    به نظر میاد اون بنده خدا تو کمین خوابش برده...شایدم جای دیگه
    یه نکته ای:
    هی نگیم مردم رعایت کنن! بابا دولت هم این وسط باید به وظیفش عمل کنه دیگه!حالا واقعا عمل میکنه؟!!

    "آنچه که به نظر من مهم است، این است که براى قشرهاى ضعیف، مشکلات اقتصادى‌‌اى وجود دارد؛ این را باید برطرف کنید. حالا بخشى از این مشکلات، ناشى از تورم است. ما در کشور کمبود کالا نداریم؛ خوشبختانه کالاهاى گوناگونِ مورد نیاز مردم در کشور فراوان یافت میشود؛ لیکن مسئله‌‌ى گرانى و کاهش قدرت خرید وجود دارد؛ این را باید علاج کنید؛ این به عهده‌‌ى بخشهاى مختلف اقتصادى است؛ یعنى هم بخشهاى ستادىِ اقتصادى، هم بخشهاى عملیاتىِ اقتصادى - مثل وزارت صنعت و معدن و تجارت، وزارت جهاد کشاورزى، بخشهاى دیگر - که باید به طور جد ان‌‌شاءالله این را دنبال کنند." بیانات امام خامنه ای-2/6/91
    اینجا مساله مافیای قدرت و ثروت مطرح میشه.بعضیا هستن فعالیتاشون خیلی تاثیرگذارتر از دولته.دولت هم فقط با پول نفت داره کار میکنه.هرجا کم میاره سر شیلنگو میگیره و مساله رو با نفت شستشو میده.با این دوتا فاکتور مردم هرچی به فکر باشن تاثیرش بیشتره
  • امیر محمد
  • چی بگم والا؟
    صد در صد حرص جامعه رو نابود می کنه!
    همیشه که مشکلات اقتصادی وجود داره...
    ما اگه بخوایم توی گرانی یک چیز بدویم و دنبالش باشیم که نمیشه! خودش باعث کمبود و بیش تر گران شدنش میشه...
    اگه 100 نفرم مثل ما باشن که دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه...
    اگر در گرانی یک چیز مردم اون رو نخرن، حتما میخوره تو سر قیمتش!
  • یادتون باشه!
  • به نظر من نگذارید مردم فراموش کنند چه خیانتهای کردن چقدر انسانهای بیگناه در زندانها و کف خیابانها کشته شدن چه کسانی به کوی دانشگاه حمله کردن و ابروی نظام رو بردن چه کسانی به مجلس عزای امام حسین حمله کردن چه دزدیهایی که نکردن از بیت المال چقدر خوردن چرا صندوق ذخیره ارزی با این قیمت نفت خالی هست چه نمونه خوبی بودیم و چه الگوی خوبی بودیم از ین نظام اسلامی
    خطاب به "یادتون باشه":
    صبر کن بابا! پیاده شو با هم بریم...

    منظورت کیان؟!!! شفاف صحبت کن
  • یادتون باشه!
  • کیا همه چی مملک دستشونه؟
    همونا
  • یادتون باشه!
  • کیا همه چیز مملکت دستشونه؟
    با همونا هستم!
  • یادتون باشه!
  • امروز بیشتر از همیشه حالم بهم میخوره از ادمای مسخره ی پرادعایی که ادعای دین و ایمان رو دارند
    وشعار زنده باد مخالف سرمیدهند ولی دربین جمعیت چندصدتایی تاب دیدن یک مخالف رو ندارند!!!
    کسی که میگه زنده باد مخالف خوب میدونه که "مخالف" واقعی خیلی سازنده تر میتونه باشه از یک موافق...
    و مخالف و آشوب گر و اغتشاش گر با هم فرق دارن
    شاید بهانه ایست که مملکت رو بهم بریزن و آبرویی ببرن که البت برعکس نتیجه گرفتن
    من جملات "یادتون باشه" رو تقطیع می کنم!
    به نظر من نگذارید مردم فراموش کنند
    چه خیانتهای کردن
    چقدر انسانهای بیگناه در زندانها و کف خیابانها کشته شدن
    چه کسانی به کوی دانشگاه حمله کردن و ابروی نظام رو بردن
    چه کسانی به مجلس عزای امام حسین حمله کردن
    چه دزدیهایی که نکردن
    از بیت المال چقدر خوردن
    چرا صندوق ذخیره ارزی با این قیمت نفت خالی هست
    چه نمونه خوبی بودیم
    و چه الگوی خوبی بودیم از ین نظام اسلامی

    به نظرم واقعا میانگین سنی بعضی از نظرگذارا پایینه! البته به لحاظ فکری ها!! کوچیک ترا که تاج سر ما هستن!
  • یادتون باشه!
  • منظورم از مخالف اون بدبختایی هستن که تا یه نظر مخالف تو این وبلاگ گذاشتند، بدون اینکه جواب درست و حسابی بشنون و فقط با توهین از این وبلاگ رفتن...
  • یادتون باشه!
  • البته همه ی وبلاگ هایی که مثل شما ادعا دارن همینطورن...
    بنده به شخصه قصد توهین نداشتم
    اگه اینطور برداشت شده ببخشید
    لاکن شما رو توصیه می کنم به کمی فکر مترقی...!
  • یادتون باشه!
  • فکر مترقی همونه که شما ها دارین حتما!
    یه تیکه تو جملات جناب "یادتون باشه" هست که جای امیدواری داره:
    آبروی نظام...

    جناب یادتون باشه! معلومه آبروی نظام براتون اهمیت داره که اینجوری میگی.خب حالا سوال من اینه کیا آبروی نظام رو بردن؟!!!اونایی که به کوی دانشگاه حمله کردن صد البته کارشون اشتباه بود اما اونا که به نظام تهمت زدن چی؟!!! اونا که 40 میلیون رأی مردم رو با یه ادعا (که هنوز توش موندن که چطور ثابتش کنن) به راحتی زیر سوال بردن چی؟!!! اونا که روز عاشورا حرمت سیدالشهدا رو نگه نداشتن چی؟!!! اونا که روز قدس علنا روزه خواری کردن و شعار مسخره ی نه غزه نه لبنان سر دادن چی؟!!!
    اونا با آبروی نظام بازی نکردن؟!!!

    ضمنا تا اونجا که میدونم شعار "زنده باد مخالف" رو دوم خردادی ها زمان اصلاحات میدادن! که البته توی مراسم سخنرانی جناب خاتمی تو دانشگاه تهران(فکر میکنم سال 83 بود) همگی فهمیدیم شعار زنده باد مخالف یعنی چی!!!
    توی مناظرات دانشجویی دانشگاه وقتی علیه ما شعار میدادن "تو که اون گوشه نشستی خفه شو!!" همگی فهمیدیم این جماعت شعار زنده باد مخالف من رو فقط لقلقه ی زبونشون کردن اگه نه تاب هیچ مخالفتی ندارن!!
  • یادتون باشه!
  • چرا میخواید بحث رو عوض کنید؟
    این چیزی که من گفتم اصلا ربطی به این چیزی که شما گفتی نداره.
    چرا میخواید الکی مطالبتون بزرگ جلوه کنه با مطالب به درد نخور؟
    من با کسی که این شعار رو داده کاری ندارم.
    من با اصل این شعار کار دارم.
    من میگم مگه شما ادعا نمی کنید که وقتی یه مخالف هست باید باعث ترقی بشه؟
    با بیرون انداختن مخالف شما ها ترقی میکنی؟
  • یادتون باشه!
  • آقا صادق یه بحث دیگه...
    یک نفر که مخالف نظام است و مثلا در خیابون داره خرابکاری میکنه ، آبروی نظام میره؟
    خود نظام است میتواند آبروی نظام را ببرد.
    هر یک از مسئولین که خرابکاری میکنند و چه مال بیت المالی که اینها نخوردند دارند آبروی نظام را میبرند.
    مخالفین هم اگر کاری می کنند آبروی خودشون میره.
  • یادتون باشه!
  • جناب روح خودتون چند سالتونه که میگید میانگین سن نظر گذارا کمه؟
    خود شما ها هستید که باعث این قضیه میشید.
    اینایی که گفتم بیشتر مربوط میشد به اون نظر اول که شما گذاشتی!

    کسی نگفت مخالفها برن بیرون!بیخودی جوسازی نکنید خاهشا!خوشبختانه لحن کسی هم تاکنون بد نبوده که بخاد به مخالفی بربخوره و بره بیرون...
  • یادتون باشه!
  • اون چیری که در مورد زنده باد مخالف گفتید انحرافی بود و هیچ ربطی به حرف من نداشت!

    لااقل چند نفری بودند از مخالف ها که از همین وبلاگ فراری شدن...
    اسم ببرم؟
    آقای برادر کسی از دزدی ها و... دفاع نمیکنه! بله اینا نقطه ی ضعف هست و برا نظام خوب نیست که همچین اتفاقهایی توش بیفته اما...
    اما این دلیل نمیشه شما همه ی نظام رو زیر سوال ببری و بگی نظام الگوی مناسبی نیست!

    نقد منصفانه یعنی نقاط مثبت و منفی رو با هم ببینی نه اینکه یه اشکال( که قبول دارم مشکل کوچکی نیست ) رو چماق کنی هی بزنی تو سر دوستداران نظام!
  • یادتون باشه!
  • این نظام یک نقطه ی قوت داره و اونهم رهبرش است!
    ولی بقیه اش به نظرم ضعف های خیلی زیادی دارند...
    برادر من پس خاهشا از رهبر یاد بگیر که چطوری نقد میکنه نظام رو!
    جناب یادتون باشه

    منم یه کسی رومیشناسم که مث شما فکر میکنه میگه من فقط رهبر رو قبول دارم.
    اما داش من شما وقتی از یکی به عنوان نقطه قوت یاد میکنی باید به این اعتقاد برسی که ایشون از شما بهتر میفهمه،میدونه و....وقتی به این دیدگاه برسیم اونوقت میتونیم یه نقد درست و حسابی داشته باشیم.یعنی چی؟یعنی که تا هرچی دیدیم سریع نچسبونیم به تمام نظام چون اونوقت رهبر هم میاد تو این بدنه.ایجاست که همون هم که به عنوان نقطه قوت قبولش داشتیم میره زیر سوال و این اصلا خوب نیس ...

    انتقادسازنده:انتقاد دلسوزانه برای پیشرفت نه انتقاد با بغض...

    یا حسین
  • یادتون باشه!
  • خوب مگه من دارم حرف بدی میزنم؟
    من میگم چرا باید همچین مسائلی اونهم به این فراوانی ت جامعه باشه؟
    آخه اینها ضعف نیست؟
    یعنی باید سکوت کرد؟
    چون یک نقطه ی قوت هست باید نقاط ضعف نا دیده گرفته بشه؟
    آقا مهدی من هر چیزی که میبینم سریع به نظام نمیچسبونم!
    این چیز ها واقعیت است...
  • یادتون باشه!
  • شما ها اینجور هستید که تا یک نقطه ی قوت دیدید، نقطه های ضعف رو ول میکنید!
    برادر من کی گفت شما سکوت کن.
    من نگفتم که چون یک نقطه قوت هست باید سکوت کرد گفتم مواظب باشیم که تو انتقاداتمون یه وقت نقطه قوت زیر سوال نره چون اون موقع دیگه ول معطلیم داداش.
    یعنی واقعیت نظام ما تمام اون چیزایی یه که شما تو اولین نظرتون گفتین؟؟؟؟؟یعنی ما انقدر نظام تاریک و سیاهی داریم؟؟؟؟؟؟
    نمیگم مملکت گل و بلبله ولی داداش شما سبک سنگین کن ببین صفحه مثبت سنگین تره یا منفی.
    شما این همه پیشرفت تو ابعاد نظامی،صنعتی،رایانه و.... رو نمی بینی؟؟؟؟
    چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید......
    ما اینجور هستیم که تا یه نقطه قوت دیدیم سعی میکنیم باهاش نقاط ضعفمون رو درست کنیم اخوی....
  • یادتون باشه!
  • اینکه شما میگی بیشتر جنبه ی شعاری داره نه عملی...
    حالا شما عملیش رو بگو ببینم!!!!!!!
  • یادتون باشه!
  • یعنی اینکه وقتی میگوییم همچین مشکلی هست، اقدام میکنیم و برای رفع آن کاری میکنیم ولی این چیزی که شما میگید فقط شعارش هست و عملش نیست...
    الان شما با این حرفتون تمام فعالیت ها و سازمان ها رو بردین زیر سوال.....
    یعنی الان هیچ عملی انجام نمیشه؟؟؟؟؟؟؟
  • یازهرا
  • باسلام
    هر کی که این نظر رو میخونه خصوصا آقا صاق که گفت دولت مشکل دارد:
    تو ی یک کشور مردم آن کشور در نوع نظامی که روی کار هست،
    تاثیر به سزایی دارند چون که نظام از خود همان مردم است.
    اگر الآن توی نظام ما حرص و طمع هست چون که مردم ما این گونه هستند.
    توی زمان جنگ توی شهر ما هر خونه ای که بمب باران میشد همسایه ها با هم دعوامی کردند که فردی که خونه اش خراب شده کجا برود،ولی الآن 180 درجه برعکس است مردم نفشه میریزند که کاری کنند که خ.نه آنها نیاید.
    ما باید اول مردم خود درست کنیم.یک همچنین گروه هایی مردم را دست کنند.
    وای به حال دولت بعدی،این دولت که ادعای مذهبی داشت این گونه شد.
    یک پیشنهاد به دستندکاران این وبلاگ:
    درباره ی مسائل سوریه هم مطلب بنویسید.
  • یادتون باشه!
  • کار میکنند...
    ولی خیلی هم دارن میخورن...
  • آقا محمد حسین معصوم زاده
  • بسم رب الشهدا والصدیقین
    می خواستم بگم همتون سرکارید!
    جناب "یادتون باشه" بنده هستم!
    با تشکر از روح و صادق و مهدی که جواب ما رو دادن...
    وقت درس خوندن آقا مهدی رو هم گرفتیم.
    قصد محک بود.
    حلال کنید!
    این هم به عنوان حسن ختام:
    آئینه صفت باشیم. ان شاء الله اول خوبیهای انقلاب را بگوییم. آن همه مراکز فحشا، مشروب فروشیها،‌ کاباره ها و مراکز فساد در قبل از انقلاب بود،‌بسته شد و از آن مسائل خبری نیست.
    جبهه ها را ببینید. جوانهای بیست ساله،‌ پانزده ساله چه کار می کنند. چه روحیاتی دارند. خوب، اینها نتیجه انقلاب است.
    وجود مشکلات اقتصادی و اداری دلیل بر نادیده گرفتن محاسن نیست و نباید فقط ضعفها را بیان نماییم. (بخشی از وصیت نامه شهید محمد علی شاهمرادی)
    اوووووووووووووووووووووووووه
    چقد نظر!
    ما نیستیم بابا!
  • کنکوریmmd
  • اقای یادتون نره:

    شما نبایید حکومت ما رو با حکومت کامل امام زمان مقایسه کنید اگه قرار باشه حکومت ما با چیزی مقایسه بشه حکومت امام علی است
    امام علی یه روز یکی رو نصب میکرد فرداش عزل
    تازه مگه حکومت ما یدونه نقطه ی قوت داره
    اره اصلیشه ولی تنهاییش نیست

    سرفا جحط اتلا
    این حکومتو با حکومت شاه مقایسه کن ببین پیشرقت داره یا نه
    با امریکا مقایشه کن ببین اونا به ملتشون دروغ میگن یا ما
    با انگلیس مقایسه کن ببین اونا استعمار میکنن یا ما
    با اروپا مقایسه تو مشکل اقتصادی بیشتر داری یا اونا
    با غرب مقایسه کن ببین تو دین دار تری یا اونا
    با فلسطین اشغالی مقایسه کن ببین ما دزدیم یا اونا
    ..
    ..
    ..
    اینا همه نقطه قوت قوته ولی انگار شما نمیخای ببینی

    تازه شانس اوردی شامل جذب حد اکثری میشی و اگر نه.....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی