گروه فرهنگی یاران خمینی (ره)

سرنوشت مقلدان خمینی جز شهادت نیست. شهید مظلوم آیت الله بهشتی ره

تقویم اجرایی

دریافت تقویم اجرایی شهریور 92

طرح ودیعه

جزوات مرحله سوم روی وبلاگ قرار گرفت

همدلی آینده

مجمع همدلی بعدی چهارشنبه 27شهریور ساعت 17:40

اخباروبرنامه ها

نمونه سوالات طرح لبیک در وبلاگ قرار گرفت./مراسم بعدی هیات یاران خمینی ره دوشنبه 25شهریور ساعت 20:30 میلاد امام رضا علیه السلام

گروه فرهنگی یاران خمینی (ره)

رجل من اهل قم، یدعو الناس الی الحق. یجتمع معه قوم کزبر الحدید. لا تزلهم الریاح العواصف، ولا یملون من الحرب، ولا یجبنون. وعلی الله یتوکلون، والعاقبه للمتقین.

امام خامنه ای : اگر شورای نگهبان نمی بود ، و نباشد ، یا تضعیف بشود ، یا کار خودش را انجام ندهد ، حرکت اسلامی این نظام زیر سوال خواهد رفت ؛ زیرا که حرکت نظام بر اساس قوانین است.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امام روح الله : من به این آقایان هشدار می دهم که تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان ، امری خطرناک برای کشور و اسلام است.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امام روح الله : قانون معین شده است.نمی شود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم غلط میکنی قاون را قبول نداری ! قانون تو را قبول ندارد.نباید از مردم پذیرفت ، از کسی پذیرفت که ما شورای نگهبان را قبول نداریم . نمی توانی قبول نداشته باشی...نه! همه باید مقید به این باشید که قانون را بپذیرید ولو برخلاف رای شما باشد.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امام روح الله : قانون در راس واقع شده است و همه افراد هر کشوری باید خودشان را با قانون تطبیق بدهند . اگر قانون بر خلاف خودشان هم حکمی کرد ،باید خودشان را در مقابل قانون تسلیم کنند ؛ آن وقت است که کشور ، کشور قانون می شود.

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

1. در دنیا صد و نود و پنج کشور وجود دارد که همه ی آن ها به جز تایوان و واتیکان به عضویت سازمان ملل متحد در آمده اند و از میان این صد و نود و سه کشور حدود صد و بیست کشور در اجلاس جنبش عدم تعهد تهران شرکت می‌کنند.

2. با توجه به حضور نمایندگان بیش از پنج میلیارد نفر از مردم جهان می توان گفت این اجلاس به طور واضح چندین پیام را برای جهانیان مخابره می‌کند من جمله:

* بی اثر بودن تحریم ها و در مقابل موثر بودن مقاومت در مقابله زورگویان و مستکبران با توجه به آبادانی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران علی رغم تبلیغات غرب

 * یاوه بودن ادعای انزوای جمهوری اسلامی ایران در سطح بین المللی و در واقع اثبات انزوای آمریکا، رژیم صهیونیستی و حامیانشان

* فرافکنی بودن تبلیغات دولت های غربی در موضوع تروریسم و نشان دادن این موضوع که جمهوری اسلامی نه تنها محوریت ترور نیست، بلکه بزرگترین قربانی و محور مبارزه با آن نیز هست.

* توانمند بودن کشورهای غیر متعهد، در صورت فعالیت و اتحاد، برای تاثیر گذاری بر نظم کنونی جهان - و خصوصا بر سازمان ملل متحد و سازمان های امنیت و حقوق بشر به طوریکه  آن ها را از سیطره ی اقلیت ضد امنیت و ضد حقوق بشر در آورده و به مدعیان حقیقی آن بسپارد- با توجه به کثرت آن ها و یک سو بودن برخی مواضع تاثیر گذار آن ها.

* این اجلاس در مورد وقایع منطقه حساس غرب آسیا نیز می‌تواند مفید باشد. برای مثال به نظر می‌رسد این اجلاس، بهترین موقعیت برای تقویت نظام بشار اسد، با استفاده از تقویت روابط خارجی سوریه و رایزنی با سایر کشور ها در جهت حمایت از وی باشد. در این زمینه این نکته قابل ذکر است که اگر هر کشوری به جز جمهوری اسلامی، میزبان این اجلاس بود، تحت فشار های تبلیغاتی و سیاسی از دولت سوریه برای شرکت در این اجلاس دعوت نمی‌کرد، حال آن که دولت و ملت سوریه امروز بیش از هر روز دیگر نیاز به حضور در چنین مجامعی دارند. و البته جمهوری اسلامی هم از این فرصت نهایت استفاده را کرده است.

* این نکته نباید فراموش شود که این اجلاس به طور قطع قطعه ای از پازل نابودی رژیم صهیونیستی است و این مهم را از اظهارات معاون وزیر خارجه مصر، در آغاز اجلاس وزرای امور خارجه و همچنین مفاد بیانیه پایانی تنظیم شده در نشست کارشناسان می‌توان فهمید. با توجه به همین مواضع است که رفتار ذلیلانه دولت جعلی حاکم بر فلسطین اشغالی قابل درک است.

* ضمناً آشنا شدن از نزدیک سران صد و بیست کشور با آرا، نظرات و شخصیت حضرت امام خامنه ای هم قطعاً دارای برکات بسیار زیادی برای جهان و جهانیان و امید بخش برای آینده ایشان خواهد بود.

بی صبرانه در انتظار استماع بیانات ایشان خواهیم بود...

  • 12/08/28
  • گروه فرهنگی یاران خمینی(ره)

نظرات (۲۳)

بنظرم وجود برخی کشورها در این جنبش باعث تمسخر جنبش عدم تعهده!
سوال من اینه آیا همه ی کشورهای عضو این جنبش واقعا متعهد به عدم تعهد هستن؟!!!!
مثلا بحرین،عربستان و... واقعا رعایت کردن شرایط این جنبش رو؟!!!
مگه سوریه رعایت می کنه ک هست؟
سیاست کشورهای عضو عدم تعهد باید سیاست نه شرقی نه غربی باشه.به نظرم سوریه اینو رعایت کرده.
ممکنه کسی بگه سوریه سیاست نه غربی رو رعایت میکنه اما نه شرقی رو خیر ولی باید گفت اتفاقا سوریه هر دوتاش رعایت کرده! سوریه هم مثل ما با روسیه همکاری داره اما استقلال خودش رو حفظ کرده.
به نظرم الان این روسیه هست که بیشتر به سوریه نیاز داره...
  • امیر محمد
  • آقا این عدم تعهد ها به چی تعهد ندارن؟
  • دوست صادق
  • تنها کسانی تا آخر خط با ما خواهند بود که طعم فقر و مظلومیت را چشیده باشند...
    بعضی ایراد میگیرند که چرا کشورهایی رو که سر جمع به زور بیست درصد اقتصاد جهان رو تشکیل میدهند دور خودمون جمع کردیم؟!!!
    باید عرض کنم که ; اگه یکم تاریخ رو بررسی کنید میفهمید که هیچ انقلابی و هیچ تغییر بزرگی به دست کسانی که غرق در رفاه هستند انجام نشده, ما به دنبال یک انقلاب در مدیریت جهان هستیم و چه کسانی برا این انقلاب بهتر از مستضعفین عالم؟
    حضرت آقا یه بار نقل میکردند که بعد از سخنرانیشون توی اجلاس جنبش عدم تعهد فیدل کاسترو به ایشون میگه تنها کشور واقعا غیر متعهد جمهوری اسلامیه!
    ب نظرم این که در یک کشور، موقع حمایت از حکومتش پرچم یک کشور دیگه رو تکون بدن ی جورایی استقلال وجود نداره... پرسپولیس شاید! باید از آقای رویانیان پرسید!
    لاکن در این شکی نیست که سوریه خیلی مرده!

    حالا دوست داشتم بدونم کسی از مفاد قطعنامه این اجلاس خبر داره که بصیرت افزایی کنه یا نه؟
    کل این کشورا 14 درصد اقتصاد دنیا دستشونه!
    چیکار میتونن بکنن آخه؟
    از همین جا یه خسته نباشید و خدا قوت مشتی میگم به همه ی اونایی که وظیفه ی تأمین امنیت این اجلاس رو به عهده دارن.واقعا کار سنگینیه و بسیار طاقت فرسا..
    ایشالا اجر همشون با امام زمان(عج)
    پرچم همشون بالا...
    صادق چرا با خودت حرف میزنی؟
    نظرات بقیه رو میخونی؟
    نقل میکنن اون سالی که قرار بود اجلاس تو بغداد برگزار بشه و عملیات استشهادی شهید دوران باعث شد اجلاس به هند منتقل بشه صدام یه چیزی شبیه طاق نصرت های خودمون درست کرد و فرستاد هند یجوری قرارش دادن که ماشین های سران وقتی میخاستن وارد محل اجلاس بشن باید از زیرش رد میشدن.بالای این طاق نصرت نوشته بود: "هدیه من رییس القائد صدام حسین"
    میگن همه از زیرش رد میشدن اما وقتی ماشین هیئت دیپلماسی ایران به ریاست امام خامنه ای(رییس جمهور وقت) به این طاق نصرت میرسه آقا به راننده میگن صبر کن! دور بزن از کنارش رد شو...

    جانم به این هوش و درایت امام خامنه ای...
    سلامتی شون صلوات
    چهارده درصد اقتصاد دنیا کم چیزی نیست!
    حضور نمایندگان بیش از پنج میلیارد نفر از مردم جهان کم چیزی نیست!
    باور کنیم!
    حضور بان کی مون با توجه به شرایطی که صهیونیستا درست کرده بودن کم چیزی نیست!
    حالم به هم خورد از این مطلب!
    واقعا نشون دهنده ی از خود راضی بودن نویسندشه!
    دو نکته اصلاحی راجع به نظرات :
    1ـ طبق گفته آقای ولایتی که در سایت حضرت آقا درج کرده، در اجلاس هند، نخست وزیر شرکت کرده است نه رئیس جمهور.
    2ـ این طور که از تلویزیون شنیدم، اعضای غیر متعهد حدود نیمی از جمعیت جهان را به خود اختصاص می دهند نه پنج میلیارد.
  • یازهرا
  • سلام علیکم
    برگزاری اجلاس در این برهه ی زمانی واقعا از
    الطاف بزرگ خدا است.
    قابل توجه آقا ی باعث:
    شماچرا اینقدر منفی فکر میکنی به این فکر کن که با کی مون توی اجلاس شرکت کرده
    و یه تو پوزی سنگین به آمریکا و رژیم اشغال گر زده.تازه مرسی هم که شرکت کرده یه اتفاق مهمه،بالاخره یه کشوری است که تازه توش انقلاب شده و مهم که طرفدار غربه یا ایران.تازه یه چیز دیگه وقتی مقام معظم رهبری توی این اجلاس صحبت میکنن نشون دهنده ی مهم بودن این اجلاس هست.
    آقای مصلح راست میگه اون سال ایران در سطح نخست وزیر شرکت کرده.
    این صحبت رو بنده به نقل یکی ازآزاده ها که اون موقع اسیر بوده نقل کردم که برام تعریف کرد.
    در هر صورت از جناب مصلح تشکر میکنم.
    یه چیز دیگه: از صحبتهای مرسی تو اجلاس اصلا خوشم نیومد.بعداز ظهرم که برگشت مصر و برا روز دوم نایستاد.اون سلام های اولشم که گفت که دیگه...
    مرسی گند زد ولی آقای لاریجانی بزرگ میگفت در حد مرسی خوب صحبت کرد!
    میگفت ما از حصنی مبازک رسیدیم به مرسی و این خیلی خوبه!
  • کنکوری mmd
  • اره
    این اجلاس خیلی خوبه
    به نفع ماس
    اوضاع سیاسی تغییر میده
    مارو سخن گوی جامعه ی جهانی میکنه
    روی چند تا کشورو کم میکنه
    خاطرات بد مونو(ترورا)رو به دنیا مخابره میکنه
    حق وتو رو کم اثر تر(شاید)میکنه
    .
    .
    .
    ولی الان همه ی کشورا دارن به ما توحین میکنن یعنی سطح اجلاس پایینه
    کشور های کمی رییس جمهور اومدن کشورایی که ما کشور حساب نمیکنیم
    همه شدن نخست وزیر
    تازه کشورایی اومدن که مات اصلا حکومتشونو امریکایی وکاملا متعهد حساب میکنیم

    همهی اینا یعنی این که پشتوانه ی ما برای ریاست مسخره است و در موقع نیاز میشن کوفه ای میشن امریکایی اصیل میشن متعهد میشن .....


    یا علی
  • سید رسول
  • خیلی از مواضع مرسی هماهنگ با ما بود نیمه ی پر لیوان رو ببینید مثلا انرژی هسته ای ، یک قطبی بودن جهان و معیوب بودن ساختار سازمان ملل و از همه مهمتر مسیله فلسطین
    و اما
    علی آقا اگرم مشکلی تو متن میبینی و میخوای نقد کنی اونم به این صورت اون پایین یه ایکون هست که نوشته نظر بصورت خصوصی برای نویسنده وبلاگ ارسال شود احتمالا نویسنده رو نمیشناسی و گرنه اینجوری نمی گفتی(البته اگر این علی همون نباشه)
    http://www.rajanews.com/detail.asp?id=136273
    جناب mmd اولا شما بهتره به کنکورت برسی!
    دوما اصلا ما وقتی دعوت میکنیم از کشورها همشون رو در سطح رییس جمهور دعوت نمیکنیم!بیشتر کشورهایی که ارتباط و همکاری زیادی باهاشون داریم رو بصورت رسمی دعوت میکنیم که رییس جمهورشون بیاد!
    به عبارت دیگه وقتی دعوتنامه میفرستن برا یک کشور، بستگی داره دعوتنامه در چه سطحی باشه! مثلا اگه ما وزیر کشورمون دعوتنامه رو ببره اونام تحویل میگیرن و در سطح بالایی شرکت میکنن واگر سفیرمون دعوتنامه رو ببره قاعدتا در سطح پایینتری شرکت میکنن! ضمنا بدیهی است که از لحاظ اجرایی نمیشه همه ی 120 کشور رو خود رییس جمهورمون بره دعوتنامه بده بهشون که اونام در سطح رییس جمهور شرکت کنن!
    نمیدونم متوجه شدی یا نه!
    بعدشم خواهشا موقع تایپِ نظرت، حواستو بیشتر جمع کن!
    نکته ی بعد اینه که ما از ظرفیت ریاستمون باید استفاده کنیم و حرف خودمون رو به کرسی بشونیم نه اینکه بخوایم در مواقع نیاز از کشورهای عدم تعهد تقاضا کنیم کوفی نشن!
    به عبارت دیگه ما باید اونا رو مدیریت کنیم نه اونا ما رو!
  • ملا نقطه ای
  • با صادق موافقم.
    خواهشا موقع تایپِ نظرت، حواستو بیشتر جمع کن!
    این دفعه رو به احترام صادق چیزی نمی گم، هرچند خود صادقم از نگاه تیز بین ما مصون نیست!
    جناب کنکوری mmd

    شما bbc نگاه میکنی یاvoa ؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی