گروه فرهنگی یاران خمینی (ره)

سرنوشت مقلدان خمینی جز شهادت نیست. شهید مظلوم آیت الله بهشتی ره

تقویم اجرایی

دریافت تقویم اجرایی شهریور 92

طرح ودیعه

جزوات مرحله سوم روی وبلاگ قرار گرفت

همدلی آینده

مجمع همدلی بعدی چهارشنبه 27شهریور ساعت 17:40

اخباروبرنامه ها

نمونه سوالات طرح لبیک در وبلاگ قرار گرفت./مراسم بعدی هیات یاران خمینی ره دوشنبه 25شهریور ساعت 20:30 میلاد امام رضا علیه السلام

گروه فرهنگی یاران خمینی (ره)

رجل من اهل قم، یدعو الناس الی الحق. یجتمع معه قوم کزبر الحدید. لا تزلهم الریاح العواصف، ولا یملون من الحرب، ولا یجبنون. وعلی الله یتوکلون، والعاقبه للمتقین.

امام خامنه ای : اگر شورای نگهبان نمی بود ، و نباشد ، یا تضعیف بشود ، یا کار خودش را انجام ندهد ، حرکت اسلامی این نظام زیر سوال خواهد رفت ؛ زیرا که حرکت نظام بر اساس قوانین است.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امام روح الله : من به این آقایان هشدار می دهم که تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان ، امری خطرناک برای کشور و اسلام است.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امام روح الله : قانون معین شده است.نمی شود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم غلط میکنی قاون را قبول نداری ! قانون تو را قبول ندارد.نباید از مردم پذیرفت ، از کسی پذیرفت که ما شورای نگهبان را قبول نداریم . نمی توانی قبول نداشته باشی...نه! همه باید مقید به این باشید که قانون را بپذیرید ولو برخلاف رای شما باشد.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امام روح الله : قانون در راس واقع شده است و همه افراد هر کشوری باید خودشان را با قانون تطبیق بدهند . اگر قانون بر خلاف خودشان هم حکمی کرد ،باید خودشان را در مقابل قانون تسلیم کنند ؛ آن وقت است که کشور ، کشور قانون می شود.

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

نویسنده : روح الله عبداللهی

چند نکته ی قابل تامل درباره ی محمدباقر قالیباف

نظر نویسنده ، لزوما نظر گروه فرهنگی یاران خمینی ره نمی باشد.


قطعا بهترین ملاک برای شناخت یک کاندیدای ریاست جمهوری تنها صحبت های او نیست بلکه کارنامه عملکرد او نیز بسیار مهم است. میتوان با بررسی نکات منفی عملکرد های پیشین آقای قالیباف به نتایج نسبتا خوبی رسید که نتیجه گیری را به دوستان واگذار میکنم.

فقط به این نکته اشاره میکنم که ، علتی که افرادی مانند آقایان :هاشمی رفسنجانی، احمدی نژاد و ... در دید بچه های حزب الله برای ریاست جمهوری مناسب نیستند عدم توانایی و علم و برنامه آنها در مدیریت کشور نیست،بلکه زاویه و انحرافی است که فکر و عملکرد آنها نسبت به ولی امر و مبانی اسلام ناب دارد. و هر چه این زاویه به نظر ما کوچک بیاید، در مدت زمان عاملی برای خود رایی میشود. باید از دولت هایی مانند دولت دهم درس گرفت و هرگز افرادی که حتی اندکی سابقه عملکرد غیر اسلامی دارند را به جایگاه ریاست جمهوری نزدیک نکرد.

1-     ولخرجی 3,400,000,000 (سه میلیارد و چهار صد میلیون تومان) در انتخابات سال 84.

تحلیل این موضوع زیاد سخت نیست. خود قالیباف قطعا چنین سرمایه ای نداشته. کسی  هم محض رضای خدا اینقدر پول الکی خرج نمیکند و این هزینه برای اسپانسر باید نتیجه ای هم داشته باشد و آقای قالیباف هم  رئیس جمهور نشد.....

2-     صادق زیبا کلام : اصلاح طلبان عارف را رها کنند، حول قالیباف وحدت کنند.... ایده آل ترین گزینه برای اصلاح طلبان قالیباف است.... مدیریت قالیباف در شهرداری یاداور مدیریت کرباسچی است!!! (1)

3-     این عمار؟...

     قطعا آقای قالیباف جزء خواص دوران فتنه میباشد. این که بگوییم ایشان ظاهرا مخالف جناح فتنه گر بوده کافی و قابل قبول نیست. "زیرا سکوت خواص بود که امام حسین را به مسلخ کشاند."(از بیانات آقا). به گفته ی خود آقای قالیاف ایشان تنها یک سخنرانی در تاریخ 4 تیر انجام داده و تمام مدت 8 ماهه فتنه ، حداقل ساکت بوده است. آیا این فرد از لحاظ اعتقادی یار حقیقی ولی امر است؟

4-     استفاده از تیم آقای کرباسچی، که بعضا دستگیر هم شده اند، در مدیریت های شهرداری. آیا برای رسیدن به هدف مدیریت قوی ایشان حق دارد از هر روش و هر فردی استفاده کند؟(مهندس تقی‌زاده خامسی با تجربه‌ای 25 ساله در مدیریت شهری از جمله این افراد است. وی 6 سال معاون خدمات شهری کرباسچی بوده)

5-     تحویل ستاد های انتخاباتی ایشان در دور دوم انتخابات 84 به آقای هاشمی رفسنجانی+ سخنرانی های اخیر او که جنبه انتقاد بر آقای  هاشمی دارد و علیه ایشان می باشد.

6-      امام خامنه ای: «صهیونیستها فلسطین را به بهانه هولوکاست غصب کردند اما عدم تحمل رسانه های غربی و صهیونیستی و دولتهای حامی اسرائیل در برابر طرح سؤال و تحقیق درباره هولوکاست نشان می دهد که مسئله مشروعیت آنان با گذشت زمان متزلزل تر و بغرنج‌تر و پرسش افکار عمومی جهان از دلیل پیدایش این رژیم جدّیتر شده است.»

قالیباف: «قضیه هولوکاست ما را به کجا رساند؟ ما هیچ گاه با یهود مخالف نبودیم، یک دین است؛ آنجایی که ما مخالفت کردیم با صهیونیست ها بوده است. ما 30 سال حامی اصلی آرمان فلسطین بوده ایم ولی به واسطه هوشمندی امام و رهبری کسی نتوانست ما را متهم به ضد یهود بودن بکند. ولی یکباره بدون توجه به نتایج و پیامدها بحث هولوکاست مطرح می شود. این چه نفعی برای انقلاب و فلسطینی ها داشت. ببنید وقتی ما آن  زمان به اسم آرمان گرایی؛ موضوع هولوکاست را مطرح کردیم و آن جنجال ایجاد شد.»(2)

7-     محمد باقر قالیباف در برنامه گفتگوی ویژه خبری در پاسخ به پرسش مجری برنامه که نظر وی را درباره دهه پیشرفت و عدالت جویا شد گفت: "به نظر من این بحث یک مقدمه ای دارد مقدمه اولش این است بنده اگر رئیس دولت شدم می خواهم تصمیم بگیرم برای پیشرفت کشور چون تا پیشرفت اتفاق نیفتد عدالت در واقع توزیع فقر است."

امام خامنه اى:

"این نکته را هم در باب عدالت عرض کنیم که بعضى‌ها مى‌گویند عدالت یعنى توزیع فقر. نخیر، کسانى‌که بحث عدالت را مى‌کنند، به‌هیچ‌وجه منظورشان توزیع فقر نیست؛ بلکه توزیع عادلانه‌ى امکانات موجود است. آنهایى که مى‌گویند عدالت توزیع فقر است، مغزا و روح حرفشان این است که دنبال عدالت نروید؛ دنبال تولید ثروت بروید تا آنچه تقسیم مى‌شود، ثروت باشد. دنبال تولید ثروت رفتن بدون نگاه به عدالت، همان چیزى مى‌شود که امروز در کشورهاى سرمایه‌دارى مشاهده مى‌کنیم...این‌که ما بگوییم عدالت را مطرح نکنید، تولید ثروت را مطرح کنید؛ بهانه را هم این بیاوریم که بعد از تولید ثروت سراغ عدالت مى‌رویم، این نمى‌شود. عدالت یعنى امکاناتى که در کشور هست، عادلانه و عاقلانه تقسیم کنیم - نه عادلانه‌ى بى‌حساب و کتاب - و سعى کنیم همین امکانات را بیشتر کنیم تا به همه بیشتر برسد؛ نه این‌که به قشر خاص و به دسته‌ى خاصى بیشتر برسد."(3)

(دیدار با اعضاى هیئت دولت١٣٨٤)

8-     محمدباقر قالیباف در کتاب "برنامه ای برای پیشرفت و عدالت"(4) خود، در بخش بیکاری و اشتغال، مورد نهم از اقدامات اساسی را اینگونه معرفی میکند:

"ادامه کنترل و تنظیم خانواده (جلوگیری از رشد بالای جمعیت)، به ویژه در دوره های پنجساله که هرم سنی، مجددا گسترش می یابد."

(برنامه ای برای پیشرفت و عدالت/ محمدباقر قالیباف/ صفحه33)

امام خامنه ای:

«بررسی های علمی و کارشناسی نشان می دهد که اگر سیاست کنترل جمعیت ادامه پیدا کند، به تدریج دچار پیری و در نهایت کاهش جمعیت خواهیم شد، بنابراین مسئولان باید با جدیت در سیاست کنترل جمعیت تجدید نظر کنند و صاحبان رسانه و تریبون از جمله روحانیون در جهت فرهنگ سازی این موضوع اقدام کنند.»(5)

(3/5/1391)


منابع :

1- لینک خبر و متن. منبع : رجا نیوز

2- لینک خبر و متن

3- دیدار با اعضاى هیئت دولت١٣٨٤

4- لینک نسخه دیجیتال کتاب

5- بیانات در تاریخ 91/5/3

 

نظرات (۵۲)

  • بنیان مرصوص
  • سلام
    وب خوب شما لینک شد
    منتظر لینکتون هستیم
  • نقل قول
  • سلام /
    وبلاگ شما در "نقل قول" پاتوق وبلاگنویسان ارزشی ثبت گردید.
    چشم به راه مطالب خوبتان هستیم/
    با لینک "نقل قول" ، پاتوق وبلاگنویسان ارزشی را به دوستان خود معرفی نمایید.
    باتشکر/.
    راضی ام ...
    ولی سوالاتی هم دارم
    البته اول منتظر می مونم ببینم از کیا جواب میگیرم...
    و البته اینکه کتاب مذکور در متن مال قبل از سفر امام خامنه ای  به خراسان جنوبی ست!
    جناب روح
    این قضیه چاپ کتاب قالیباف برای منم سوال بود
    لیکن دوستی به نکته ی خوبی اشاره کردن که بیانات آقا در خراسان ، اولین سخنرانی عمومی در این باره بوده.و از مدت ها قبل این شیوه و روش رو ابلاغ کرده بودن.مثل همین شوراهای راهبردی و اسلامی ایرانی و اینجور جاها و مثل اینکه در جمع مسئولین هم بارها اشاره کرده بودند.
  • بنیامین
  • سلام خوبی؟
    دوس داری همدیگه رو لینک کنیم؟
    بیا وبم بم بگو ...
    منتظرتم...
    یا علی...
    این رو بگم که این حرفام لزوما دلیل بر رای به قالیباف نیست منتها با این دلایل که برای رای ندادنش هست مخالفم.
    1- ولخرجی زیاد اشتباه قالیباف بود که خودش هم همینچند وقت پیش گفت اشتباه کرده اون موقع والبته الان اگه یک نگاهی به شهر بندازید تبلیغ زیادی نمیبینید.البته امسال کلا تبلیغات اینطوری کمه.اما خب با دید خوب میشه گفت قالیباف اشتباهش رو جبران کرده.
    2- صادق زیبا کلام یه حرفی زده منتها کی گفته لزوما درسته! کرباسچی زمان شهرداریش با روشهای بد خاست شهر رو بسازه! فاصله جنوب وشمال شهر رو زیاد کرد(از لحاظ مکانی منظورم نیست) اما قالیباف آیا با مفاسد مالی شهر رو ساخته؟!!! منکر این نمیتونیم بشیم که در زمان قالیباف جنوب شهر ساخته شد.اگه ندیدید برید ببینید!
    3- آین حرف تهمته که قالیباف ساکت فتنه بوده.برید مواضعش رو بخونید.خود رجانیوز که داره قالیباف رو میکوبه نمیگه ایشون ساکت فتنه بوده اونوقت ما از کجا میگیم.ایشون تقریبا تو اغلب وقایع مهم همون 8 ماه موضع داره.روز قدس، 13 آبان، 16 آذر، عاشورا، 9 دی و...
    من نمیگم همه ی مواضعش درست بوده اما این تهمته که بگیم ساکت فتنه بوده.
    نهادهای امنیتی همین کشور تو ارزیابی فتنه بعد از سپاه وبسیج سومین نهادی که تو فتنه خوب عمل کرده شهرداری تهران اعلام کردن.چرا اینها رو نمیایم بگیم؟!!!
    4- این ویژگی یک مدیر هست که بتونه از آدمهای اطرافش اسنفاده کنه! نمیگم بیاد اونها رو وزیر بذاره که قالیباف هم بعید میدونم بیاد همچین کاری کنه اما باید ازشون استفاده کنه.اینکه ما همه رو بخایم از خودمون طرد کنیم که شیوه کشور داری نیست!تو مناظره وقتی اون سوال پرسیده شد که اگه مهمترین ویژگی برا انتخاب همکارتون کدومه قالیباف چی گفت؟!!! گفت تقوا!
    5- یک سوال: هاشمی رفسنجانی اون موقع اینقدر در ذهن ماها مذموم بود که بعد الان بخایم بگیم چرا قالیباف ستادهاش رو در اختیارش گذاشت؟!!! بابا هاشمی دشمن انقلاب نیست.اگه اینقدر بد بود که اقا رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام(تاکید میکنم مصلحت نظام! همین نظامی که ما حاضریم جونمون رو براش بدیم!!!) نمیذاشتش! خیلی از علما هم اون موقع از هاشمی دفاع میکردن.
    6- راجب هولوکاست معلوم نیست اصلا قضیه چی بوده. وقتی کسانی مثل زاکانی یا حدادعادل که من آدمهای انقلابی میدونمشون میان میگن طرح هولوکاست برا ما سودی نداشته من حداقل شک میکنم که آیا واقعا سودی داشته یا نه! ضمن اینکه احمدی نژاد هم دیگه بعد از اون موقع راجب هولوکاست چیزی نمیگه!
    اقا هم به نظرم مد نظرشون اینه که چرا غرب اجازه تحقیق راجب هولوکاست رو نمیده! بحثشون ناظر بر آزادی بیانی هست که غرب اینقدر مدعیش هست!

    7- حرف قالیباف دقیقا عین عبارت اقاهست:  این مهم است. نه عدالتِ بدون پیشرفت مطلوب است، نه پیشرفتِ بدون عدالت. عدالت بدون پیشرفت یعنی برابری در عقب‌ماندگی، برابری در فقر؛ این را نمی‌خواهیم. پیشرفت بدون عدالت را هم هرگز مطالبه نمی‌کنیم؛(1-1-87)
    اگه کسی بیاد بگه بدون آب نمیشه وضو گرفت آیا این یعنی آب از وضو مهمتره؟!!!
    آقا تو همین صحبتهایی که اینجا آوردید میگه کسی نگه عدالت توزیع فقره! بابا خوش انصاف! قالیباف نگفت عدالت یعنی توزیع فقر! گفت عدالت بدون پیشرفت یعنی توزیع فقر! که این نظر آقا هم هست دیگه!
    8- اولا آدرسی که دادی اشتباه بود مورد دهم بوده!!!(اینو برا شوخی گفتم)
    ثانیا این کتاب ماله ساله 88 چاپ اولشه و قالیباف سال 89 هم دوباره راجبش یه مقدمه نوشته! پس در بهترین حالت میشه دو سال قبل سخنرانی آقا راجب کنترل جمعیت!
    ثانیا تو همون مقدمه اومده گفته احتمال داره تو این کتاب اشتباهات و لغزشهایی هم باشه!
    ثالثا حسین جون! از کجا داری میگی آقا قبلش ابلاغاتش رو دستور دادن؟!!! یعنی مثلا آقا دوسال قبل ابلاغ کرده بعد قالیباف هم فهمیده آقا ابلاغ کرده و خلاف نظر آقا اون موقع نظر داده وبعد تازه دوسال بعد آقا تو سخنرانی عمومی اعلام کردن ما اشتباه کردیم؟!!!!!

    اگه میخایم به قالیباف گیر بدیم که بهش رای ندیم دلیل منطقی بیاریم اینها حداقل برا من دلیل نشد.
    نکته آخر: اینها همه بحث سیاسی هست که ما باهم داریم.منتها رفاقتمون سر جاش هست.کلا ما ایثار8ایها اگه گوشت همم بخوریم استخون همو دور نمیندازیم!!! مخلص روح الله هم هستیم.

    salam

  • محمد علی
  • سلام

    نقد نظرات همسنگر دیروز و رفیق امروز آقا روح الله

    1- علت اینکه امثال آقای هاشمی در بین حزب اللهی جایی ندارن فقط منحصر به بحث ولایت پذیری نمیشه. ما به نوع نگاه آقای هاشمی اشکال جدی داریم

    2- آقای قالیباف صراحتا اعلام کرده که در نوع تبلیغات 84 اشتباه کرده ولی سوال اینجاست که اشتباه به این بزرگی برای کسی که داعیه ریاست جمهوری دارد جایز است؟

    این مساله بزرگترین ایراد آقای قالیباف رو تداعی میکنه که ایشون ظاهرا در خرج کردن خط قرمزی ندارن

    3- اینکه قالیباف ستاد تبلیغاتش رو در اختیار هاشمی گذاشته رو از کجا میگی؟

    4- یه کلیپی رو فارس در رابطه با قالیباف و فتنه گذاشته که باید اون رو دید

    البته این رو هم باید از آقای قالیباف پرسید که چرا یه دفعه همو رو دم انتخاب میگی. این توی اذهان چیز دیگه ای رو تداعی میکنه

    - صحبت قالیباف پیرامون کنترل جمعیت، نشان از نگاه ایشون به بحث توسعه داره؛ تاریخش ملاک نیست. یعنی نظرات بالقوه ایشون پیرامون مباحث توسه، سرمایه داری است و با نظر حضرت آقا و اسلام نمیخونه
    - مواضع آقای قالیباف پیرامون فتنه مشخصه و قابل انکار نیست، انشا.. در فرصت دیگه کامل عرض میکنم.
    - تو بحث پیشرف: اولویت بخشی ایشون به بحث پیشرفت در مقابل عدالت جای تامله که نشان از دید سرمایه داریه.
    آخه اگه زودتر بگه باز بعضیامون میایم میگیم از الان!!! داره برا ریاست جمهوری تبلیغ و کار و... میکنه!

    خب اگه از تبلیغات اون سالش بشه نتیجه گرفت در خرج کردن خط قرمزی نداره از تبلیغات امسالش چه نتیجه ای میشه گرفت؟!!!
    من حس میکنم ما تحت تاثیر جو و فضایی که متاسفانه بعضی از خودمون درباره قالیباف درست کردیم قرار داریم لذا هرچی هم میشنویم که ضد قالیبافه سریع قبول میکنیم.

    اتفاقا تاریخش ملاکه! خداییش اگه آقا نمیومدن بگن ما اشتباه کردیم کسی راجب سیاست کنترل جمعیت اصلا چیزی میگفت؟!!!
    منم قبول دارم مواضع آقای قالیباف درباره فتنه مواضع شفافی مثل حدادعادل نیست اما مواضع بدی هم  نیست. بستگی داره با چه دیدی نگاه کنیم.مشکل اینه ما اول میگیم قالیباف آدم بدیه بعد میایم مواضعش رو میخونیم!
    من که تو فضای شهر تهران نگاه میکنم میبینم ایشون پیشرفت وعدالت رو با هم انجام داده! یعنی هم شهر رو ساخته و هم اولویتش جنوب شهر بوده.
    اتفاقا مواضع خیلی بدیه و عرض کردم بدانها اشاره خواهم کرد

    مثال: احمدینژاد قبل تر در تلوزیون به مسئله جمعیت اشاره کرده بود

    یک.پنجم بودجه عمرانی شهرداری صرف پروژه های بزرگ شما پایتخت شده
    اتفاقا مورد نهم هم بوده
    و اتفاقا آقای قالیباف مجددا در تلوزیون برنامه خودشون رو همون برنامه معرفی کردن؛ و مورد کنترل جمعیت از اون حذف نشده و روی سایتهاشون قرار گرفته
    خدمت آقا صادف
    1- بالاخره این اشتباه مالی اتفاق افتاده و با حرف نمیشه پاکش کرد، بلکه جزئ سابقه ایشونه و برای تصمیم گیری ما مفیده
    2-یعنی چی زیبا کلام یه حرفی زده؟ این آدم الکی از کسی دفاع نمیکنه.نکنه نمیشناسیش؟ این آدم رفتار هوشمندانه قالیبافو دیده که ازش به عنوان یه اصلاح طلب نام برده
    3- خود قالیباف کفته فقط یه بار موضع گرفته تو فتنه. اون دفعه های دیگش کی بوده که ما ندیدیم؟
    4- مبحث هولوکاستو که رفتی تو باقالی
    5- منظور از اینکه ستاداشو داده به هاشمی این بوده که با نظر اون بابا حداقل اون موقع موافق بوده
    6-
  • محمد علی
  • سلام

     نقد نظرات رفیق عزیز آقا صادق

    1- ولخرجی قالیباف رو در جواب روح الله گفتم. عذر خواهی صرف فایده نداره

    2- در رابطه با فتنه: قالیباف بیشتر از اینکه از خودش دفاع کنه بقیه رو کوبونده. گفته بقیه زمان بنی صدر و سال 78 و 82 و 88 کجا بودن. خب بقیه اشتباه کردن شما چی کار کردی؟

    3- هدف وسیله رو توجیه نمیکنه. مگه ما میتونیم از هر آدمی در نظام جمهوری اسلامی استفاده کنیم. از شما بعیده آقا صادق

    4- اصلا انتصاب آقای هاشمی مبنی بر رییس مجمع دلیل صلاحیت اخلاقی، اعتقادی، سیاسی ایشون نیست. مجمع اصلا در نظام ما اونقدر کارای نداره که بخوایم سر رییسش دعوا کنیم

    5- هلوکاست بهانه ای است برای کوبوندن احمدی نژاد. واقعا اگر مطرح کردنش اینقدر اشکال داشته چرا آقایون همون موقع صحبت نکردن. الآن که فضا فضای تخریب احمدی نژاده طرح هلوکاست وسیله خوبی است! نه!

    6- حرف قالیباف عین عبارت آقاست ولی دقیقا برخلاف نظر آقاست. سیاق جملات آقا رو برو بخون. جملات قبلی و بعدی رو بخون کاملا متوجه میشی که نظر قالیباف نظر آقا نیست

    7- نکته آخرم که از همش مهمتره در مورد تغییر رویکرد آقای قالیبافه: همین که هاشمی پا به عرصه انتخابات میذاره تخریب آقای قالیباف شروع میشه. حالا نیتش چیه خدا میدونه ولی شاید فکر میکنه مهمترین رقیبش هاشمیه. بعد از عدم احراز صلاحیت هاشمی ورق برمیگرده و دفاع غیر مستقیم از هاشمی و اینکه اسم هاشمی رو میاره شروع میشه. نه به اون شوریه شور نه به این بی نمکی. قالیباف اصولگرایی و اصلاح طلبی رو رد میکنه و میگه هممون با هم هستیم. این یعنی چی؟ این جور مسایل هست که سبب میشه زیبا کلام این جوری حرف بزنه.

    یا علی

  • سعید ابراهیمی
  • سلام....
    لینکتان کردم با افتخار!
    یا زهرا.
  • بی نام
  • با قالیباف مشکل دارید خب چرا میکوبیدش؟
    باشه شما خوبید!
    قالیباف آدم خوبیه ها
    پاسدار بوده
    فرمانده جنگ بوده
    شهرداری کار کرده
    مطمئن باشید از این ولایتی هایی هم هست که آقا بهش بگه حتما گوش میده
    ولی 
    از اون ولایتی هایی نیست که حرف های آقا رو دنبال کنه
    فکر میکنه حرف خودش و آقا یکیه، به عملکردش مطمئنه
    به همین خاطر برا رئیش جمهور شدن خوب نیست
    بصیرتش مال خودشه
  • حریم خیال
  • http://1nokar.blog.ir/1392/03/13/%D8%AD%D9%85%D8%A7%D8%B3%D9%87-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C
    مجموعه پوستر حماسه سیاسی با محوریت سخنان ناب رهبری در مورد انتخابات
  • حضرت آقا
  • حضرت آقا: این را من به همه بگویم ممکن است شما به یکی از نامزدها علاقمند بشوید رفیقتان به یک نامزد دیگر، این موجب نشود که شما در مقابل هم قرار بگیرید.
    92/6/3


    آقا مث اینکه نون شهرداری به بعضیا بدجور ساخته!
    (مخاطب خاص)
  • سید رسول
  • سلام علیکم

    از تخریب خوشم نمیاد

    هیچ حجت شرعی برای رای دادن به جلیلی ندارم

    متن حکم آقا برای قالیباف خیلی چیزا رو برام ثابت میکنه هم تخصص هم تعهد در یک حکم :
    برای نیروی انتظامی
    «با اطلاع‌ از شایستگی‌های‌ شما در مدیریت‌ کارآمد، و تعهد دینی‌ و انقلابی‌، و تجربه‌ی‌ نظامی‌، و با توجه‌ به‌ اهتمام‌ لازمی‌ که‌ از سوی‌ مسؤولان‌ کشور به‌ مقوله‌ای‌ امنیت‌ عمومی‌ می‌شود، شما را به‌ فرماندهی‌ نیروی‌ انتظامی‌ جمهوری‌ اسلامی‌ منصوب‌ می‌کنم‌.» 
    جدا قالیباف مرد عجیبیه
    این حکم آقا برای احمدی مقدم :
    «همه‌ى توانمندى و امکانات و ابتکار عمل را براى ارتقاء کیفیّت و مأموریتهاى قانونى آن سازمان با استفاده از عناصر مؤمن و انقلابى و کارآمد بکار بگیرید و دستاوردهاى ارزشمند مسئولین قبلى بویژه دوره‌ى فرماندهى آقاى قالیباف را تکمیل کنید.»
    خودتون قضاوت کنید 
    این برای شهید کاظمی جانشین قالیباف :
    «نیروی‌ هوایی‌ سپاه‌ در چهارچوب‌ وظایفی‌ که‌ برای‌ آن‌ مقرر شده‌ است‌، در دوران‌ مسؤولیت‌ سردار سرتیپ‌ قالیباف‌ به‌ شکوفایی‌های‌ بزرگی‌ دست‌ یافت‌ و امید اینجانب‌ آن‌ است‌ که‌ با مدیریت‌ و کاردانی‌ شما این‌ نیرو باز هم‌ به‌ پیشرفت‌ و اعتلای‌ خود ادامه‌ دهد و از همکاری‌ و کمک‌ فرماندهی‌ و ستاد مشترک‌ سپاه‌ همواره‌ بهره‌مند باشد.» 

    به کسایی که فکر میکنن خودشون پسرخاله خدا هستند و بقیه مسلخ برنده امام حسین هشدار اخلاقی میدم نگاهشون نگاه خوبی نیست
  • ابوالفضل
  • سلام دوست عزیز...
    ممنون که سر زدین...
    با افتخار لینک شدین...
    متاسفانه فعلا به دلیل برخى مسائل از قرار دادن لوگو معذوریم...
    انشاالله سر فرصت مناسب حتما...
    برام خیلی جالبه که بعضیا "ساکت فتنه" رو چماق کردن و تو سر هر کس بخان میزنن!
    اینا بعضی از صحبتهاشه.اونی که فرستاد برام ادم ضد قالیبافه خفنیه و گشته بود به زعم خودش بدترین مواضعشو جمع کرده که اینا شده.به همه اینها اضافه کنید که در سال 88 بعد از سپاه و بسیج سومین نهادی  که تو فتنه خوب عمل کرده شهرداری تهران بوده!


    گفتگوی ویژه خبری: «وقتی یک منازعه‌ای به پیش می‌آید و یک اختلافی پدید می‌آید هر دو طرف مقصرند»، «یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران خلق حماسه بزرگ 85 درصدی ملت در سی سالگی انقلاب اسلامی ایران است»، «عدالت در اخلاق بزرگترین نیاز عرصه سیاست است»، «این جنگ تبلیغاتی که در این مناظره‌ها و این منازعه‌ها شروع شد، قبل از آن اگر دقت می‌کردید پیش از گسترش در جامعه همه اینها را در رسانه‌های خود نامزدها قابل مشاهده بود»، ، «قانون انتخابات نیازمند به بازنگری است»، «اطلاع‌رسانی در زمینه انتخابات یکی از ضعف‌های عمده این دوره بود »، «همه آنها که دارای ابهاماتی در فضای انتخابات هستند باید با سند سخن بگویند»، «باید، نخبگان، مردم و نامزدها بپذیرند که در یک انتخابات یک نفر برنده می‌شود و یک نفر انتخاب می‌شود»، «آیا آموخته‌ایم که اگر شکست خوردیم باید چگونه رفتار کنیم، آیا باید بداخلاقی‌ها را ادامه دهیم؟»، «عزیزی که منتخب می‌شود باید این باور درونی را داشته باشد که از لحظه انتخاب شدن بداند که منتخب 75 میلیون جمعیت ایران است و مخاطبان وی تنها رای‌دهندگان به وی نیستند و این را باید در عمل و بیان رعایت کنند»، «وقتی ما مدعی قانونگرایی هستیم اما خودمان توجهی به قانون نداریم نتیجه آن این می‌شود که یک عده‌ای آشوبگر فضا را در کشور ملتهب می‌کند»، « آن جمعیتی که در 25 خرداد به خیابان‌ها آمدند یک بخشی از مردم بودند که دارای ابهاماتی بودند»، « ای کاش مجریان قانون و آنهایی که می‌خواهند تجمعات را برگزار کند، قانون را رعایت می‌کردند »، «{در 25 خرداد} شاهد آن بودیم که افرادی حرفه‌ای با نظام مشکل دارند و صف‌شان از مردم جداست، دست به اغتشاشاتی زدند»، « کاندیداها از فرصت پنج روزه استفاده کنند »، « اگر ما اختلاقی داریم باید آن را در چارچوب قانون پیگیری کنیم و بدانیم که دشمنان در کمین‌اند و در این راه باید دست در دست هم با تکیه بر وحدت کلمه برای پیروزی در مسیر انقلاب و نظام گام برداریم»، «با در اختیار قرار دادن فرصت‌ها برای همه اجازه دهیم بیانات مختلف مطرح شود»، « وی در پایان با تاکید بر ارائه مستندات محکمه پسند از سوی کاندیداها گفت: اجازه دهیم شیرینی بزرگ حضور ملت که برخاسته از افکار امام و انقلاب بوده به کام جامعه تلخ نشود و اعتراضات خود را در مجاری قانونی پیگیری کرده و به پیش ببریم».
     

     

     
    در مراسم گردهمایی فصلی مدیران ارشد شهرداری تهران: «برای گذار از شرایط حساس کنونی که به راستی سخت تر و پیچیده تر از گذشته است، نیازمند هوشیاری و بهره گیری از تجارب قبلی هستیم و باید با میانه روی به جامعه آرامش بخشیم»، «در این شرایط همه ما وظایفی داریم و باید برای شفاف سازی تلاش کنیم»، «باید تلاش کنیم تا محیط و جامعه را به سمت آرام سازی ببریم ، نه به سمت تنش و بدون موضع گیری های غلط و حرف های غیر منطقی ، باید میانه روی را اساس کار قرار دهیم»، « نباید در عالم فتنه ، همه چیز را سیاه یا کاملا سفید ببینیم و خودمان را حق به جانب دید»، « تندروی ، جناحی عمل کردن ، قدرت طلبی و شهوت نام و زیاده خواهی از عوامل سیاسی فتنه انگیزی است»، «باید از ولایت فقیه دفاع و آن را حفظ کنیم و باید آن را فصل الخطاب دانسته و اساس کار بدانیم ».
     

     
     9 مرداد 88  در مراسم بزرگداشت شهید بابانظر :«معتقدم هیچ گاه در این 30 سال مانند فتنه‌ امروز را نداشتیم و حتی زمان گروهک‌های ضدانقلاب باز هم مانند فتنه‌ امروز نبود، چرا که امروز گرفتار فتنه‌ افرادی هستیم که یا از جنس نهروانیانند و یا از جنس جملیان... بنابراین نگذاریم در این مقطع ضربه‌ای به نظام و ولایت بخورد و همان طور که در جنگ مردانه ایستادگی کردیم، امروز هم باید در مقابل این فتنه‌ها بایستیم»  «حال باید بدانیم کسانی که در جبهه‌ نامردها هستند، حق دارند پرچم دفاع از جنگ و بسیج را بردارند؟ ... روی صحبت من با کسانی است که نهایت، کار آن‌ها، آمدن به راه‌آهن بود. کسانی که دکمه‌های یقه‌شان تا بالا بسته بود و می‌گفتند، خدا به ما توفیق حضور در جبهه را نداده است»
    تاکید بر وحدت بدون اشاره به مبانی و طرفین آن
     
    درباره حوادث روز قدس در مراسم افتتاح تقاطع غیر همسطح خیابان شقایق با بزرگراه شهید کاظمی:«امروز دشمنان انقلاب با تشخیص درست مهمترین گرانیگاه انقلاب را مورد حمله قرار دادند که وحدت را از بین ببرند»«در حاشیه روز قدس تعدادی حرکات‌های ضد انقلابی ایجاد شد و هر کس که دلسوز مردم باشد این حرکت را محکوم می‌کند»، « درست است که این حرکت قابل توجه نبود و تعداد آنها بسیار محدود بود ولی به هر حال این کارها غیر قابل قبول و غیر قابل تحمل است». 
     
    سکوت در برابر افتضاح 13 آبان؛ موضع گیری همسو با اصطلاح طلبان بعد از توهین به امام
     
    تاریخ این صحبت دقیقش نمیدونم اما بعد از 13 آبانه:"حتما هم باید بر سر ضرورت برخورد با مسببین و عاملین این حرکت زشت به سختی ایستاد... حالا باید موضع شفاف گرفت و نگاهها را از زاویه سیاست معطوف به صورت زیبای وفاداری کرد. اصلا مگر می شود دم از انقلابی بودن بزنیم و حالا که سخن از شأن و حرمت آن معمار کبیر انقلاب است سکوت کنیم؟"
      "این اقدام از منظری دیگر حاصل بی تقوایی آنهایی است که نه تنها فضای تهمت و شایعه سازی را از میان نبرده بلکه اتفاقا می خواهند حتی الامکان بدان دامن بزنند. آنها کسانی هستند که حتی در رسانه های عمومی هم برای یکدیگر خط و نشان کشیده، همدیگر را تهدید کردند"  "هر چند نباید فراموش کنیم که دوستان ما در رسانه ملی هم با حرکت اشتباهشان بدعتی تازه پدید آورده و دلهای فراوانی را به درد آورده اند. ما همگی معتقدیم که محکوم کردن آن اقدام زشت و اطلاع رسانی و شفاف سازی حاشیه آن باید صورت می گرفت، اما پخش اینچنینی تصاویر آن هم از رسانه ملی هم جای سؤال دارد و هم جای تأسف." 

     در گفتگو با خبرگزاری مهر بعد از وقایع عاشورای 88: « تداوم روند قانون‌گریزی و افراط  امکان دارد کار را به‌جایی برساند که روزی کار از دست هر دو طرف ماجرا خارج شود، این مسائل قابل پیش‌بینی بود»،‌ «وقتی قرار باشد امور به‌جای حل آن در مجاری قانونی و عقلانی‌اش در کف خیابان مطرح شود،حتما گروه‌هایی که با نظام و اسلام هیچ نسبتی ندارند و معاند هستند به طمع می‌افتند تا بیایند و صحنه را مدیریت کنند»، « بنده معتقدم باید تفکیک بین جریان معترض و جریان مشکوکی که حوادثی از قبیل روز عاشورا ایجاد می‌کند، قائل شد»، « من تاکید دارم که جریان معترض باید خط خودش را از این حوادث جدا کند. اگر اتفاقات روز عاشورا را قبول ندارد  به روشنی آن را بیان کند و بین خود و جریان اغتشاشگر و مشکوک مرز شفاف ایجاد کند»، « باید به دشمنان این کشور و مردم هم آشکارا گفت که پرونده و کارنامه شما روشن است. عملکرد شما در این 50 سال اخیر حتی فراتر از کارنامه‌تان با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، کارنامه سیاهی است. خیانت شما آشکار است».
     
     19 بهمن 88 در قم :
     
    «چه آنهایی که بد تصمیم می گیرند و بد مدیریت می کنند و چه آنهایی که ناامنی درست می کنند و نمی گذارند مدیریت کار خود را انجام دهد هر کدام به نوعی چوب لای چرخ انقلاب می گذارند». «تنها آنارشیستها هستند که برای حل مشکلات کف خیابان را به منطق و گفتگو و قانون ترجیح می دهند»
    واقعا معنی موضع گیری رو هم فهمیدیم
    تولی بدون تبری نمیشه!!!
    بعد از فتنه هم هر ننه قمری حرف زده و اصلا ملاک نیست.
    من گفتم الان میخواد چی بیاره وسط!
    اگه اینا موضع گیریه که ....
    آخه درباره عاشورای88 که نشد موضوع!!! این که اظهرمن الشمسه!!!
    نه دیگه نشد!
    تا قبل که میگفتن ساکت فتنه! حالا که دیدین حرف زده میگین بعد از فتنه هر ننه قمری حرف زده!بالاخره کدوم رو قبول کنیم؟!!!

    ضمنا بنده از همه ی مواضع ایشون دفاع نمیکنم.تو نظرات قبلی هم گفتم : نمیگم همه ی مواضعش درست بوده! اما...
    اما اینکه بگیم ساکت فتنه بوده تهمتی بیش نیست.
  • محمد علی
  • اولا بنده در رابطه با نظرات آقای قالیباف در رابطه با فتنه اظهار نظر نکردم. فقط صحبت خودش رو که کلیپش در فارس هست رو نقد کردم

    ثانیا آقای سید رسول خط دوم و سوم شما متناقض یکدیگر نیست. اصلا ما به جلیلی چی کار داریم. کی گفته میخوایم به جلیلی رای بدیم که شما شمشیر رو از رو بستی

    ثالثا خواهشا از آقا مایه نذارید!!! تعریف و تمجید آقا رو باید در شرایط زمانی و مکانی خودش تحلیل کرد وگرنه خیلی ها که الآن انحرافشون قطعیه، آقا در شرایطی ازشون تعریف هم کرده. به نظرت با استدلالی که آوردی الآن حجت شرعی پیدا کردی برای رای دادن به قالیباف!!!

    محمدعلی آخه بعضیا یه جوری راجب قالیباف حرف میزنن که انگار ایشون ضد انقلابه!سید رسول هم شاید برا همین حکم آقا رو آورده.
    باور کنید طرف تو روی خودم داشت حرف میزد گفت: قالیباف دینداریش مشکل داره! 
    خودتون قضاوت کنید این حرف یعنی چی؟!!! خوبه اینطوری ما بگیم؟!!

    ضمنا راجب عملکرد قالیباف در زمان فتنه های قبل 88 برید ببینید.سال 78 قالیباف جزء فرمانده های سپاه هست که به خاتمی نامه نوشتن و گفتن اگه وضع ادامه پیدا کنه ما خودمون برای دفاع از انقلاب وارد میشیم.سال 82 که جندین روز خیابونهای تهران شلوغ بود قالیباف فرمانده نیروی انتظامی بود.برید ببنید اصلاحطلبها به کی اون موقع خیلی فحش دادن! حتی الان هم سر همین قضیه دارن بهش فحش میدن.
    زمان بنی صدر و جنگ و... هم فکر میکنم معلوم باشه وضعیت و نیازی به توضیح نیست.
    یک نکته کلی: تو این فضا به نظرتون کی از تخریب قالیباف سود میبره؟!!! چرا بعضی از ما بجای اینکه بیایم نظرات عارف یا روحانی رو نقد کنیم میایم قالیباف رو میکوبیم؟!!!!
    معمولا اونایی که طرفداری قالیباف رو میکنن میگن اگر قالیباف ساکت فتنه بوده پس جلیلی هم ساکت بوده
    خدمتتون عرض کنم که آقای جلیلی بعد از فتنه کلی موضع گیری و صحبت داره
    پس این شبهه هم برطرف میشه اینطوری که شما میگید
    حسین جون بحث این نیست اصلا.
    کسی کاری با جلیلی نداره. این خوب نیست که ما ساکت فتنه بودن رو چماق کنیم بزنیم تو سر هر کس که خاستیم!به قول صفار هرندی بعضیا اینقدر هی گفتن ساکت فتنه ساکت فتنه که خود فتنه یادشون رفت!
    ضمنا برام جالبه اونایی که تو شیپور ساکت فتنه قبلا هی فوت میکردن چند وقتیه دیگه چیزی نمیگن!

    گفتم که قالیباف ساکت فتنه نبوده اونم مواضعش هست که گذاشتم.
    ببینید یه وقته ما میگیم فلانی تو فتنه حرف زده اما به حرفاش نقد داریم! یه وقته میگیم فلانی ساکت بوده! این دوتا با هم فرق داره.
    بحث خوبی شده(هرچند شاید جاش اینجا نبود) اما به نظرم سطح بحث رو تو ساکت فتنه بودن نذاریم بمونه.بیایم بالاتر.
  • بنیامین
  • سلام خوبی؟
    میای تبادل لوگو؟
    لوگوتو لده منم بدم ...
    پاسخ:
    سلام علیکم
    لوگو در کنار وبلاگ موجود است
  • حمید عابدینی
  • سلام برادر جان
    با طرح جدید در مورد رحلت حضرت امام بروزیم
    خوشحال می شیم نظرات زیباتونو ببینیم
  • جمشیدی
  • بسم الله

    سلام

    کار غلطی شروع شده که نامزدهای اصول گرا را می زنید

    شاید شرایطی پیش بیاید که همه ناچار شویم به قالیباف رأی بدهیم.

    ضمنا قالیباف انقدرها هم که گفتید بد نیست

    البته بنده لزوما به ایشون رای نمی دم(در شرایط عادی)

    اصلاح طلبان در آستانه ائتلاف هستند

  • علیرضا
  • بسیار تعجب!!!
    انتخابات عجب میدان جالب و سختی است
    لطفا هرکس ریشه ی دفاعیات(بنظرم شاذ) خودش رو دوباره نگاه کنه!
    لزومی نداره جواب هم داده بشه لزوما
    همین
    یاعلی
  • پیام کریمی
  • با سلام و ادب و احترام به همگی و تسلیت رحلت امام خمینی(ره)
    چند نکته رو یادرآوری کنم به برادران عزیزم
    1-آقای قالیباف صراحتا گفتن که من از اموال شهرداری استفاده میکنم!(درجمع دانشجویان دانشگاه شریف)ایشان در ادامه افزودند که اگر شهردار از این اموال استفتده نکنه پس کی استفاده کنه؟!!!
    2-جشن های نیمه ی شعبان یادتان نرود که این جشن ها تبدیل شده بود به یک پارتی!
    3-امسال طبق گفته ی خودشون یک میلیارد و خورده ای خرج کرده اند برای انتخابات!آیا آقای قالیباف ارث پدری به ایشان رسیده؟آیا کسی به ایشان چنین پولی را داده؟آیا...
    4-ایشان در فتنه چرا ساکت موندن؟!مگه آقا نگفتن خواص مواضعشون رو مشخص کنن؟!!
    5-صحبت های ایشان دو پهلو است!(منظورم این است که ایشون در بین افرادی که طرفدار اصلاح طلب هستند یکجوری حرف میزنند و در جمع طرفداران اصول گرا جور دیگر)آیا این درست نیست؟پس جاذبه و دافعه کجا رفت؟!
    یاعلی
  • پیام کریمی
  • راستی آقا سید رسول
    امام خمینی:«ملاک حال فعلی افراد است»
  • جمشیدی
  • در گروهتون جلساتی بذارید و درباره این مسائل بحث کنید

    به نظرم اصلا شرایط رو درک نکردن و نمی کنن بعضیها

    همونطور که گفتم بنا به دلائل بسیار به هیچ وجه به صلاح نیست نامزدهای اصول گرا زده شوند(هر که می خواهد باشد)

    شما فقط اصلح را معرفی کنید، متأسفانه دچار سیاه نمایی شدید بعضا

    برا چه تهمتهایی که بعضا به هیچ وجه اثبات نشده و بعضا در حد فرضیه است را به کسی می زنید

    خیلی کار زشتیه

  • mohamadbahreh
  • سلام.

     

  • mohamadbahreh
  • دوستان جلیی چی، یه سوال داشتم :

    قرار شده بود رویکرد گروه این باشه که اگر نظرا هماهنگ بود شرو کنیم به تبلیغ یکی یا تخریب بقیه. نه این که هنوز هماهنگی نشده این جوری کنید.

    صرف این هم که بالای مطلب بزنیم نظر گروه نمیباشد فکر کنم قانع کننده نیست. چون کاربرهای  گرامی(خودم) اسم گروه را تایپ میکنند و دوست دارند نظرات گروه را بخوانند نه اینکه نظرات آقایان زید و خالد و....

    ضمنا دوست داشتم به جای این جور حرفای .... از حرفای آقا ملاک بدیم به مردم.

    حالا از همه این بحثها بگذریم.برا اینکه فضا عوض شه:
    آقا این دفعه علاوه بر زید و عمر و بکر، خالد رو هم معرفی کردن! به نظرتون خالد کی میتونه باشه؟!!!!
  • محمد نوروزی
  •      کنکوری


    سلام داداشای عزیز
    فکر نکنماقای جلیلی بتونه حماسه ی اقتصادی انجام بده
    ما وظیفمون حماسه ی سیاسی هست حماسه ی اقتصادی کلیش با رییس جمهوره و .......
    راستی  اقا گفت برنامه هاشونو بدن کو برنامه ی دوستمون اقای جلیلی؟؟؟؟؟؟
    راستی ملاک حاله قبول مگه حال چشه؟؟؟؟؟
    التماس دعا 

    راستی لایک سید و اقا صادق

    من نمیدونم این قالیباف چه هیزم تری به شما ها فروخته که اینطوری ازش ....

    لایک خودم / آقاصادق/ سید رسول /محمدحسین

    در کل پرچم یاران سه بالا

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    *** ** ***** ** *****
    هنوز شما حرف آقا حالیتون نیست.
    نتیجه گیری رو به دوستان واگذار میکنید؟ شما از حسن روحانی نامرد هم نامردترید.
  • سرو مجنون
  • به نام خدا و با سلام. از یادداشت دقیق و بسیار مفیدتون تشکر میکنم. اجرکم عند الله ... aparat.com/sarv_majnoon
    برای کسانی که یکسری تفکرات خاص دارن متاسفم مگه اصلاح طلب جرو این نظام نیستند  درباره ی کتاب اقای قالیباف هم کتاب سال 89 نوشته شده درحالی که نظام سال 91 به اشتباه خودش پی برد
  • نکته سنج!!
  • خطاب به  mohamadbahreh  :

    شما فرمودید که

     «قرار شده بود رویکرد گروه این باشه که اگر نظرا هماهنگ بود شرو کنیم به تبلیغ یکی یا تخریب بقیه. نه این که هنوز هماهنگی نشده این جوری کنید ..»

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     

    من دیگه حرفی ندارم ....


    اگه کشور را یک انسان زنده تصور کنید مهمترین بخش وجودیش فکرو اندیشه اش است نه قدرت بازوش؛ بله جسم مرکب است ولی  نباید فکر و اندیشه فدای جسم شود.ما باید توجه کنیم در انتخاب کردن راننده ی دولت مسائل اقتصادی نسبت به فکر و اندیشه اولویت ندارد. تازه این حرفایی که میزنم در صورتی است یک نفر بیاید اثبات کند آقای جلیلی در اقتصاد از بقیه کمتر کار می کند! که فکر می کنم بد نباشه به این مطلب هم سری بزنیدhttp://www.mehrnews.com/detail/News/2071741

    در کل اینو بگم که میزان اهمیت مسئله ی اقتصادی به اندازه ای است که "مسئله ی اصلی " است نه بیشتر. نکند به خاطر یک "مسئله ی اصلی " به گونه ای عقب گرد کنیم که نهایتا همه چیزمان از جمله همین"مسئله ی اصلی "  را از دست بدهیم.

    خدایا همه ی ما را (از جمله خودم) با نور بصیرت افزا یت روشن کن...

    واقعا جای تاسفه که بچه حزب اللهی ها با ظاهر تقواآلود به بی تقوایی در اینترنت میپردازن.مواضع سردار انقدر واضح ودقیق هست که بحث توش نیست.اگه قرار به موشکافی تمام جملات باشه هممون ضد ولایت فقیه هستیم.اصلا خود آقا هم ضد ولایت ففقیه میشه!!!!!مثلا یک جا گفتند عدالت مقدم بر پیشرفته ولی قبلش گفته بودن"دهه چهارم انقلاب دهه پیشرفت وعدالت است"!!حالاکه سردار این جمله رو شعار خودش کرده بعضیا میگن سردار ضدّولایته...حالا هی بگو بابا هر دو جمله برای خود آقاست!!!
    برای حلّ شبهات ییک سری به ghalibaf.ir بزنید...لطفا
  • گمنام
  • آقایون عزیز

    اولا مگه اصلاح طللبی جرمه و هرکس اصلاح طلب بود باید گردنش زده بشه؟؟؟

    ثانیا چرا وقتی نمیخاین یکی رای بیاره تخریبش می کنید خب قالیباف یا روحانی یا افراد دیگری که از فیلتر شورای نگهبان رد شدن حداقل هارو داشتن دیگه و رهبریم براجرای قانون تاکید کرده و قانونم میگه شورای نگهبان

    ثالثا مگه این آقای جلیلی یا قالیباف افراد فراتر از اون معصومن که خطا نکنن خب همه اشتباهاتی دارن مهم اینه که این اشتباهات جبران بشه خب قالیبافم از این حکم مستثنی نیست!!

    رابعا در همین دوران احمدی نژادم کم ضرر ندیدیم تا جایی که جلوی رهبری ایستاد(قهر11روزه) حالا اگه این کارو خاتمی می کرد چیکار میکردین؟؟؟!!

    خامسا.....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی