گروه فرهنگی یاران خمینی (ره)

سرنوشت مقلدان خمینی جز شهادت نیست. شهید مظلوم آیت الله بهشتی ره

تقویم اجرایی

دریافت تقویم اجرایی شهریور 92

طرح ودیعه

جزوات مرحله سوم روی وبلاگ قرار گرفت

همدلی آینده

مجمع همدلی بعدی چهارشنبه 27شهریور ساعت 17:40

اخباروبرنامه ها

نمونه سوالات طرح لبیک در وبلاگ قرار گرفت./مراسم بعدی هیات یاران خمینی ره دوشنبه 25شهریور ساعت 20:30 میلاد امام رضا علیه السلام

گروه فرهنگی یاران خمینی (ره)

رجل من اهل قم، یدعو الناس الی الحق. یجتمع معه قوم کزبر الحدید. لا تزلهم الریاح العواصف، ولا یملون من الحرب، ولا یجبنون. وعلی الله یتوکلون، والعاقبه للمتقین.

امام خامنه ای : اگر شورای نگهبان نمی بود ، و نباشد ، یا تضعیف بشود ، یا کار خودش را انجام ندهد ، حرکت اسلامی این نظام زیر سوال خواهد رفت ؛ زیرا که حرکت نظام بر اساس قوانین است.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امام روح الله : من به این آقایان هشدار می دهم که تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان ، امری خطرناک برای کشور و اسلام است.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امام روح الله : قانون معین شده است.نمی شود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم غلط میکنی قاون را قبول نداری ! قانون تو را قبول ندارد.نباید از مردم پذیرفت ، از کسی پذیرفت که ما شورای نگهبان را قبول نداریم . نمی توانی قبول نداشته باشی...نه! همه باید مقید به این باشید که قانون را بپذیرید ولو برخلاف رای شما باشد.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امام روح الله : قانون در راس واقع شده است و همه افراد هر کشوری باید خودشان را با قانون تطبیق بدهند . اگر قانون بر خلاف خودشان هم حکمی کرد ،باید خودشان را در مقابل قانون تسلیم کنند ؛ آن وقت است که کشور ، کشور قانون می شود.

آخرین نظرات
  • ۲
  • ۰

گردآورنده : محمدصادق نصیرباغبان

سخنی با آنها که انتخابات سال 88 را در کام مردم تلخ کردند!


در این انتخابات اصولگرایان و مردمانی که به نامزدی غیر از نامزد منتخب رأی دادند پیروز بزرگ این انتخاباتند. چرا؟ نه فقط به خاطر اینکه به وظیفه‌شان عمل کردند و تنور انتخابات را گرم کردند، بلکه بیشتر و بیشتر به این دلیل که با نهایت ادب و احترام با رأی مردم برخورد کردند، برای اینکه بانکها و مغازه‌ها را به آتش نکشیدند، برای اینکه شیشه‌های خودروهای شخصی و عمومی را نشکستند و بعد از شکست، راهپیمایی هواداران راه نینداختند، برای اینکه نفر دوم انتخابات درست ده دقیقه بعد از اعلام نتایج، طی نامه‌ای در نهایت ادب و احترام پیروزی آقای روحانی را تبریک گفت و برایش آرزوی توفیق کرد و گفت حاضر است اگر بخواهد همراهی اش کند، برای اینکه بقیه نامزدها تا آخر هم تک تک و فوراً به نامزد منتخب پیام دادند و پیروزی اش را تبریک گفتند. از اصولگرایان غیر از این هم انتظاری نیست...

 ما با سنگ و چاقو به مأموران حمله نکردیم، ما - هیچ کداممان - ادعا نکردیم در این انتخابات تقلب شده است، ما هیچ کداممان هنگام رأی دادن نگفتیم« اگر نامزد ما از صندوق بیرون نیاید، حتماً تقلب شده و مردم باید به خیابانها بریزند»

راستش خیلی از ما درست پس از اعلام نتایج به خیابانها ریختیم و تظاهرات کردیم. اما در این تظاهرات خون هم از دماغ کسی نریخت و دود هم از هیچ سطل زباله‌ای بلند نشد. بله، جسارت ما را ببخشید ما به خیابانها آمدیم تا در شادی مردم برای پیروزی منتخب ملت شریک باشیم. خیلی از ما به همراه خانواده هایمان آمدیم و برای نامزد منتخب بوق هم زدیم! بچه‌های ما در این میانه برای رییس جمهور منتخب و هوادارانش دست هم زدند و شادی هم کردند.

هنگامی که یکی از آقایان اعلام کرد که این انتخابات دموکراتیک‌ترین انتخابات در جمهوری اسلامی ایران بود، یاد حرفهای دو سه ماه پیش ایشان افتادم و یاد حرفهای همسر ایشان که در حاشیه نخستین دادگاه یکی از دو فرزند متهمش در 15 اردیبهشت 92 که گفته بود« در ایران انتخاباتی وجود ندارد، مگر برای اینها کاری دارد که رأیها را عوض کنند؟» و این سؤال برای من و همه مخاطبان پیش آمد که فقط انتخاباتهایی که شما و نامزد شما در آن پیروز بشوند، دموکراتیک است و بس؟ و بقیه انتخاباتها بخصوص آنها که رقیب شما در آن رأی بالا می‌آورد تقلب شده است؟

وانگهی اگر این انتخاباتها «در این سیستم» و با این «رهبری» و این «شورای نگهبان» باعث می‌شود رأی مخالفان خوانده نشود، پس چگونه است که حتی مدعیان بزرگی که در ظاهر می‌گفتند تقلب اما خصوصی می‌گفتند تقلبی نشده است به همراه دیگر زندانیان سیاسی با شور و نشاط در آن شرکت کردند و حالا که شرکت کردند آیا خجالت نکشیدند که همین نظام و همین سیستم، در پاسداشت همان 250 هزار رأیی که باعث شد آقای روحانی را از 50 درصد بالا بکشد و رئیس جمهور کند، این قدر دقت و امانتداری کند و حتی در مخیله‌اش هم خطور نکند که کار را به دور دوم بکشد تا شاید فرد دیگری رییس حمهور شود!

آری، ما و بسیاری چون ما ممکن است به کسی دیگر رأی داده باشیم اما همه‌مان از صبح روز دوازدهم مردادماه امسال که حکم تنفیذ ریاست جمهوری‌ را آقای روحانی از دستان رهبر عزیز انقلاب دریافت می­ کند ایشان را رئیس جمهور خود می‌دانیم و درمقابل هر کس و ناکسی از ایشان دفاع خواهیم کرد و البته حق انتقاد و اعتراض را هم برای خودمان محفوظ می‌داریم کما اینکه در مواردی به رئیس جمهوری هم که خودمان به او رأی داده بودیم انتقاد می‌کردیم...

  • 13/07/01
  • گروه فرهنگی یاران خمینی(ره)

انتخابات 88

اغتشاش

اصولگرایان

انتخابات 92

نظرات (۶)

  • علی راوی
  • سلام خداقوت
    سیره ی مادر(سلام الله علیها) - بخش سوم

    تمام هستی ام از آن زهرا(س)ست-yacin.blog.ir

    دمتون گرم آقا صادق

    واقعا حرف دل ما رو زدید

    "حسن روحانی از همان صندوق دولتی بیرون آمد که چهارسال پیش به دروغگویی و تغلب مشهورش کرده بودند...."

    انشالله خدا به همه ما توفیق خدمت به اسلام را در زیر سایه ولیعصر علیه السلام را بدهد.

  • راه بی بن بست
  • سلام
    با پست یکی از هزاران دلیل مرگ بر آمریکا بروزم
    http://rahebibonbast.blog.ir/post/128
  • عمارنامه
  • سلام و درود؛
    دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
    http://www.ammarname.ir/link/25147
    ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
    موفق و پیروز باشید .
    http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
    یا علی

  • حرف تو
  • سلام

    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    "ما اغتشاش نکردیم!
    "
    با آدرس:http://harfeto.ir/?q=node/9764  
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت حرف تو به شما:

    "پیامبر خدا (صلّی‌الله‌علیه‌وآله): در میان واپسین امّتم، مهدی ظهور می‌کند. خداوند به او باران عطا می‌کند، زمین گیاهش را برمی‌رویاند، مال به یکسان و بی‌کم‌وکاست عطا می‌شود، دام‌ها و چارپایان زیاد می‌شوند، و امّت سربلند و بزرگ می‌گردد."

    یا علی
  • واحد خواهران
  • آقا صادق عزیز از اینکه به قول آقا مهدی حرف دلمان را جلوی چشممان آوردید ممنون و متشکر . اول از طرف آقای روحانی و همه آنها که حمایتش کردند و همه انها که انتخابش  کردند و بعد از طرف همه آنها که حتی انتخابش نکرده بودند اما پذیرفتنش از خدا میخواهم که :خدایا آنقدر بی نیازی ده تا به دنبال منفعت شخصی نباشیم  و گدامنشانه نخواهیم از این انقلاب مقدس چیزی به سود شخصی خود دریافت داریم . به ما آن قدر سخاوت ده تا همه چیز خود را حتی حیات و هستی خویش را در این رسالت بزرگ فدا کنیم . خدایا به ما شایشتگی ده که از این انقلاب مقدس و این پیروزی بزرگ با همه وجود خود پاسداری کنیم . چون خیلی خیلی دلتنگ شهید چمران مهربان بودم از نیایش هایش استفاده کردم . راستی ی پیشنهاد شما هم گاهی بخش هایی از کتاب نیایش هایش را در وبلاگتان بیاورید . ممنون از همه گروه تان که با بصیرت و درایت حضور دارید برای عاقبت بخیری تان دعا میکنم . خدا قوت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">