گروه فرهنگی یاران خمینی (ره)

سرنوشت مقلدان خمینی جز شهادت نیست. شهید مظلوم آیت الله بهشتی ره

تقویم اجرایی

دریافت تقویم اجرایی شهریور 92

طرح ودیعه

جزوات مرحله سوم روی وبلاگ قرار گرفت

همدلی آینده

مجمع همدلی بعدی چهارشنبه 27شهریور ساعت 17:40

اخباروبرنامه ها

نمونه سوالات طرح لبیک در وبلاگ قرار گرفت./مراسم بعدی هیات یاران خمینی ره دوشنبه 25شهریور ساعت 20:30 میلاد امام رضا علیه السلام

گروه فرهنگی یاران خمینی (ره)

رجل من اهل قم، یدعو الناس الی الحق. یجتمع معه قوم کزبر الحدید. لا تزلهم الریاح العواصف، ولا یملون من الحرب، ولا یجبنون. وعلی الله یتوکلون، والعاقبه للمتقین.

امام خامنه ای : اگر شورای نگهبان نمی بود ، و نباشد ، یا تضعیف بشود ، یا کار خودش را انجام ندهد ، حرکت اسلامی این نظام زیر سوال خواهد رفت ؛ زیرا که حرکت نظام بر اساس قوانین است.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امام روح الله : من به این آقایان هشدار می دهم که تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان ، امری خطرناک برای کشور و اسلام است.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امام روح الله : قانون معین شده است.نمی شود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم غلط میکنی قاون را قبول نداری ! قانون تو را قبول ندارد.نباید از مردم پذیرفت ، از کسی پذیرفت که ما شورای نگهبان را قبول نداریم . نمی توانی قبول نداشته باشی...نه! همه باید مقید به این باشید که قانون را بپذیرید ولو برخلاف رای شما باشد.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امام روح الله : قانون در راس واقع شده است و همه افراد هر کشوری باید خودشان را با قانون تطبیق بدهند . اگر قانون بر خلاف خودشان هم حکمی کرد ،باید خودشان را در مقابل قانون تسلیم کنند ؛ آن وقت است که کشور ، کشور قانون می شود.

آخرین نظرات

۳ مطلب در سپتامبر ۲۰۱۳ ثبت شده است

  • ۳
  • ۰

-محدوده آزمون کتبی مرحله سوم(مرحله آخر):


یاران 2و3: ازآیه 38 تا انتهای آیه 63 سوره مبارکه یوسف. 
یاران5و6: از ابتدا تا انتهای سوره مبارکه حشر.
یاران7و8: از آیه 28 تا انتهای سوره مبارکه واقعه .


- آزمون ترجمه از قرآن استاد بهرام پور گرفته می شود.
- جزوه آزمون مفاهیم(فایل برگزیده تفسیر نمونه) روی وبلاگ قرار گرفته وسوالات آزمون برای یاران 2و3  و  5و6تنها از جزوه طرح شده اند.
دریافت جزوات مربوطه از اینجا
  • گروه فرهنگی یاران خمینی(ره)
  • ۲
  • ۰

مشاهده تصاویر در ادامه مطلب...

  • گروه فرهنگی یاران خمینی(ره)
  • ۱
  • ۰

نویسنده : محمدصادق نصیرباغبان

بررسی چرایی مطرح شدن جنگ با سوریه و نیز عقب نشینی زودهنگام توسط آمریکا 


1- شکی نیست که اتفاقاتی که در سوریه می افتد جنگ بین انقلاب اسلامی و آمریکا به عنوان نماد جبهه استکبار است. یکی از عواملی که باعث شد اوباما تصمیم حمله به سوریه را بگیرد افت محبوبیتش در آمریکا بود. محافل عمومی آمریکا به ناتوانی اوباما در خصوص مسائل سوریه اذعان دارند و این ناتوانی را دلیل دیگری بر قدرت جمهوری اسلامی در مقابل آمریکا میدانند. دولت سوریه ، اکنون که حدود دو سال از معارضه این کشور  میگذرد همچنان پابرجاست و نه تنها محبوبیت خود را بین ملت خود از دست نداده بلکه بنابر آمار اکنون حدود 70 درصد مردم سوریه تمایل به ماندن بشار اسد در سوریه دارند(البته دقت شود این به معنای عالی بودن اوضاع در سوریه و بی تفاوتی ما نسبت به فجایعی که در آنجا میگذرد نیست) اوباما برای فرار از این مسئله و نشان دادن توانایی آمریکا  با بهانه استفاده دولت سوریه از سلاح شیمیایی تصمیم بر حمله به این کشورگرفت اما نهایتا در عقب نشینی آشکار این تصمیم را به کنگره واگذار کرد. فرای از اینکه کنگره چه تصمیمی بگیرد میتوان این اتفاق را شکست دیگری در پرونده اوباما دانست. اکنون زمان به نفع دولت سوریه پیش میرود زیرا در ابتدای زمانی که بحث حمله به سوریه پیش آمد این قضیه به نوعی غافلگیری برای دولت سوریه محسوب میشد اما اکنون اصل غافلگیری خاصیت خود را از دست داده است.

  • گروه فرهنگی یاران خمینی(ره)