تقویم اجرایی دریافت تقویم اجرایی شهریور 92 |
طرح ودیعه جزوات مرحله سوم روی وبلاگ قرار گرفت |
همدلی آینده مجمع همدلی بعدی چهارشنبه 27شهریور ساعت 17:40 |
اخباروبرنامه ها نمونه سوالات طرح لبیک در وبلاگ قرار گرفت./مراسم بعدی هیات یاران خمینی ره دوشنبه 25شهریور ساعت 20:30 میلاد امام رضا علیه السلام |
امام خامنه ای : اگر شورای نگهبان نمی بود ، و نباشد ، یا تضعیف بشود ، یا کار خودش را انجام ندهد ، حرکت اسلامی این نظام زیر سوال خواهد رفت ؛ زیرا که حرکت نظام بر اساس قوانین است.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
امام روح الله : من به این آقایان هشدار می دهم که تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان ، امری خطرناک برای کشور و اسلام است.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
امام روح الله : قانون معین شده است.نمی شود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم غلط میکنی قاون را قبول نداری ! قانون تو را قبول ندارد.نباید از مردم پذیرفت ، از کسی پذیرفت که ما شورای نگهبان را قبول نداریم . نمی توانی قبول نداشته باشی...نه! همه باید مقید به این باشید که قانون را بپذیرید ولو برخلاف رای شما باشد.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
امام روح الله : قانون در راس واقع شده است و همه افراد هر کشوری باید خودشان را با قانون تطبیق بدهند . اگر قانون بر خلاف خودشان هم حکمی کرد ،باید خودشان را در مقابل قانون تسلیم کنند ؛ آن وقت است که کشور ، کشور قانون می شود.
-
30یاسی
(۴۸)-
انتخابات92
(۳۴) -
بیداری اسلامی
(۲) -
جهان اسلام
(۴)
-
-
خون والقلم(فرهنگ ایثاروشهادت)
(۳) -
تولیدملی(شعارسال)
(۲) -
روزهای خدا(مناسبات)
(۱۵) -
گرافیک
(۱۳) -
دیگر
(۲) -
شعر
(۱) -
اجتماعی
(۸) -
مذهبی
(۲۱) -
اقتصادی
(۲) -
آخرین حلقه انتظار
(۶) -
برنامه های گروه
(۱۴) -
انس با ولی
(۴) -
ولایت فقیه
(۴۰) -
محوربندی بیانات
(۹)
یاران خمینی
گروه فرهنگی یاران خمینی ره
امام خامنه ای
انتخابات 92
معرفی کتاب
محوربندی بیانات آقا
پوستر امام خامنه ای
شورای نگهبان
استاد علیرضا پناهیان
خلاصه کتاب شهرخدا
امام و شورای نگهبان
حسن روحانی
مطلب ویژه
محور بندی بیانات حضرت آقا
پوستر انتخابات
تصاویر
پوستر
امام خمینی
خطبه های نماز عید فطر
اینفوگرافیک
اینفو
شهرک شهید محلاتی
کتاب شهرخدا
ماه رمضان
استقبال از ماه رمضان
یاران 7
قالیباف
ولخرجی
ماه رجب
پوستر امام خمینی
- January ۲۰۱۴ (۲)
- December ۲۰۱۳ (۱)
- September ۲۰۱۳ (۳)
- August ۲۰۱۳ (۱۱)
- July ۲۰۱۳ (۱۹)
- June ۲۰۱۳ (۲۰)
- May ۲۰۱۳ (۲۲)
- April ۲۰۱۳ (۳)
- March ۲۰۱۳ (۱)
- February ۲۰۱۳ (۲)
- January ۲۰۱۳ (۹)
- December ۲۰۱۲ (۶)
- November ۲۰۱۲ (۵)
- October ۲۰۱۲ (۵)
- September ۲۰۱۲ (۹)
- August ۲۰۱۲ (۴)
- July ۲۰۱۲ (۸)
- June ۲۰۱۲ (۷)
- May ۲۰۱۲ (۸)
- April ۲۰۱۲ (۴)
- March ۲۰۱۲ (۲)
- February ۲۰۱۲ (۶)
-
14/01/31تقویم اجرایی بهمن ماه 1392
-
14/01/21آزمون تاریخ اسلام یاران 7
-
13/12/01انتقال به سایت
-
13/09/13اطلاعیه طرح ودیعه الهی(مرحله سوم)
-
13/09/02چند نکته راجع به تحولات اخیر سوریه
-
13/08/25محوربندی بیانات امام خامنه ای
-
13/08/24اطلاعیه دوم طرح ودیعه الهی
-
13/08/21اینفوگرافیک
-
13/08/20محوربندی بیانات امام خامنه ای
-
13 January 24، 12:19 - انتظاریعالی برادر
-
13 June 14، 00:53 - نیما انصاریسلام دوست من با مطلب ناقابل و ...
-
4 June 14، 18:37 - سلمانسلام علیکم امام خمینی(ره): ...
-
20 May 14، 17:51 - ولاییوقتی رهبرتاییدشون کردن دیگه ماکی ...
-
19 March 14، 05:46 - خادم الشهداءسلام علیکم چندی از جوانان فعال ...
-
17 March 14، 11:27 - کربلایی رضا باباخانیاحسنت به این جمعیت همدل و ولایی ...
-
24 February 14، 22:11 - دبیرخانه جشنواره ملی وصال یاربا سلام نخستین جشنواره ملی وصال ...
-
9 February 14، 01:04 - گمنامسلام و خسته نباشید ... من لوگوی ...
-
4 February 14، 21:03 - علیرضاشاید الان یک مقداری دیر باشه برای ...
-
1 February 14، 13:22 - طلبه جوانــــسلام خادم اهل بیت ان شاء الله ...
وقتی یک انقلاب رهبر نداشته باشد
وقتی یک انقلاب رهبر نداشته باشد
1- قاعده این است وقتی مردمی انقلاب میکنند در انتخابات پس از انقلاب حضور پرشوری داشته باشند تا بتوانند به اهداف انقلابشان جامه ی عمل بپوشانند.اما در دور اول انتخابات ریاست جمهوری مصر حدود 50درصد واجدین شرایط شرکت کردند!عجیب نیست؟!
2- فردی که از بزرگان رژیم سابق است با اینکه همه میدانند او مرتکب جنایتهای
بسیاری شده اما به راحتی در انتخابات نامزد شده و به عنوان نفر دوم به دور بعد راه
میابد!
از آن طرف فردی که در دوران رژیم سابق مبارزه کرده و زندان رفته است(خیرت شاطر از
اعضای ارشد اخوان المسلمین ) به دلیل سوءسابقه!!!!- یعنی همان زندان رفتن در زمان
مبارک آن هم به دلیل مبارزه علیه رژیم- نمیتواند در انتخابات نامزد شود!
3- پس از انقلاب مجلس قانون اساسی برای تدوین
قانون اساسی جدید تشکیل جلسه میدهد، اما در همین جلسه رأی به انحلال مجلسی میدهند
که برآمده از همین انقلاب است!
4- انقلاب مصر که پیروز شد
همه انتظار داشتیم مبارک سوار هواپیما شده و فرار کند اما نکرد! برایم جای سوال
بود که آیا نمیترسد که توسط انقلابیون دستگیر و یا کشته شود؟!!!
اما وقتی دادگاه محاکمه حسنی مبارک و رأی نهایی این دادگاه را دیدم فهمیدم مبارک احتمالا
میدانسته خبری از اعدام و... نیست!
حال سوال اینجاست: مردم که در صحنه هستند و
مراقب انقلابشان؛ اشکال کجاست که این اتفاقات بعضا خنده دار وتعجب آور پیش میاید؟
این حوادث نشان دهنده ی این است که مصر هنوز همان ساختارهای حکومتی قبل از انقلابش
را حفظ کرده و انقلاب هنوز وارد سیستم حکومتی نشده است(و یا به عبارت بهترغربی ها
خصوصا آمریکا نمیخواهند اجازه دهند انقلاب وارد حکومت شود)
اما چه کسی باید اینکار را بکند و انقلاب مردم را به سمت نظام سازی هدایت کند؟
یک انقلاب بیش از هر چیز به رهبری نیاز دارد که
بتواند پتانسیل بوجود آمده از حضور مردم را به سمت وسوی درستی هدایت کرده و از
ظرفیت عظیم مردمی برای پیشبرد اهداف انقلاب و نیز جلوگیری از انحراف آن از اصول استفاده
کند. در مصر هنوز هستند مردمی که بدلیل فقر شدید و یا کم سوادی(درصد زیادی از مردم
مصر حتی از سواد برخوردار نیستند!) امیدی به تغییر وضعیت ندارند لذا خود را از
تغییر وتحولات کنار کشیده اند. این دسته از مردم باید به نحوی خود را در انقلاب
دخیل دانسته و وارد میدان شوند که وجود یک رهبر و قائد میتواند آنان را به تحرک
وادارد.
البته این کار- یعنی هدایت معنوی انقلاب مصر در مسیر درست- را تا حدودی کشور ما با
روشهای مختلفی مثل برگزاری همایش ها و... دارد انجام میدهد اما وجود رهبری که خود
در صحنه باشد سرعت انقلاب را بیشتر میکند. هرچند امید است با پیروزی اسلامگرایان
در انتخابات ریاست جمهوری تا حدودی این اتفاق بیفتد و انقلاب مصر با شتاب بیشتری
جلو برود.
از این ها بگذریم؛ همه ی این حرفها را زدم که
بگویم قدر انقلاب خود و ولایت فقیه را بدانیم.وقتی به تحولات مصر نگاه میکنم
میبینم فرق انقلابی که رهبر داشته باشد با انقلابی که رهبر نداشته باشد از زمین تا
آسمان است و فرق انقلابی که بنیانگذارش امام خمینی (ره) باشد با
انقلابی که بنیانگذارش هر کس دیگری باشد از آسمان اول است تا هفتم!
اینجاست که ولایت فقیه خود را نشان میدهد.اینجاست که تئوری حکومت اسلامی خود را
نشان میدهد و شاید یکی از هنرهای بزرگ امام همین بود که توانست این تئوری را به
عمل تبدیل کند.انقلابی که رأسش ولی فقیه باشد هیچ وقت منحرف نمیشود و نمیتوان آن
را به بازی گرفت. انقلابی که رأسش ولی فقیه باشد یک تفکر پویا پشت آن خوابیده که
برای تمام مراحل انقلاب برنامه دارد.این همان چیزی است که کمبود آن در انقلاب های
منطقه حس میشود ...
فکرش را بکنید هر کدام از این قیام های منطقه یک امام خامنه ای داشتند که
انقلابشان را هدایت میکرد.آن وقت ظرف همین یک سال واندی که گذشته، اسرائیل و
آمریکا باید بساطشان را نه از خاورمیانه که از دنیا جمع میکردند...
البته کسی چه میداند شاید یک امام خامنه
ای برای همه ی اینها کافی باشد.لبنان را ببینید که چگونه یک شاگرد امام خامنه ای
اسرائیل را به سخره گرفته است دیگر خودش که جای خود دارد...
- 12/06/21

ولی طبق گفته ی آقا صادق باید رهبری از دل خود
مردم باشد تا به حرف او گوش دهند.
ولی به نظر من این قرن،قرن امام خمینی است.
همه ی این اتفاقات از دود آتیشی بلند میشه که امام درست کرد
و نفع این آتیش به ما و گشور های اسلامی میرسه و دودش هم
توی چشم آمریکا و اسرائیل میره

فکر نکنید که این آقای مرسی و اخوان المسلمینش خیلی هم اسلامی هستند و با ایران خوب!البته قطعا از مبارک بهترند اما...
محمد مرسی : 1- ایران یک کشور شیعی است و باید جلو تبلیغ تشیع را از او گرفت
2- بعد از ریاست جمهوری اول رابطه با عربستان-فعلا ایران نه!
-اخوان المسلمینی ها اهل زدوبندند، حتی با امریکا
-چرا در اوج انقلاب شورای نظامی را ساقط نکردند؟
و قس علی هذا
البته تعجبی هم ندارد.
جالب است که بدانید اخوان المسلمین سوریه است که به شدت جلوی بشار اسد ایستاده است و اخوان المسلمین ترکیه است که به دنبال احیای عثمانی جدید است و شده عامل امریکا در منطقه و جلسات تجزیه طلبی ایران در استانبول است که تشکیل میشود.
البته اخوان المسلمین مصر کمی با بقیه شان فرق دارد و بهتر است امادقیقا آن چیزی نیست که ما میخواهیم
یا حق
ایرانی هایش هم بعد از بیست سال هنوز باور ندارند او نقش امام در امت را دارد... مصری ها و دیگر عرب ها نخوانند جمله ی آخر را!، یکی از آنها امام جماعت یک مسجد ولایی ست...

دولت اسلامی سر کار بیاد.
برای انقلاب خودمون اول بازرگان اومد بعد بنی صدر(البته مقام معظم رهبری استثنا هستند)اومدن سر کار بعدش رفسنجانی بعدش هم خاتمی که این دو تای آخر در ظاهر آدم های خوبی بودن ولی بعدش توی زرد از آب در اومدن حالا هم که احمدی نژاد که دور اولش آدم خوبی بود ولی دور دوم .......
توی سیر سیاسی کشورمون هم یک اتفاقی مثل مصر و بقیه ی کشور های قیام کننده افتاد البته با این تفاوت که کشور ما رهبر هم داشت
اگر کشور ما رهبر نداشت به وضع کشور های منطقه دچار میشدیم.


من میگم که افرادی که روی کار اومدن غیر اسلامی هستند نه حکومت

اصلا همین روزی چند بار سرزدنای امثال محمد مهدی مجهول الهویه عزیزه که آمار بازدید وبلاگو بالا میبره!
البته اون پیشنهاد کلاس اکابر هنوز به قوت خودش باقیه!
برای مثال اگه غرب و شرق رو عروسک فرض کنیم به پایان قرن 9 سال مونده نه 88 سال!
ضمنا به قول حاج آقا علی اکبری ما تو مسجد خودمون هنوز باید دعوا کنیم که چرا تو شعارمون میگیم خامنه ای امام و باید کلی بحث کنیم تا اثبات بشه کار" مضر"ی نیست!
یا مثلا سید حسن نصر الله بگه امام خامنه ای و مترجم و حیدر اصرار کنند روی مقام رهبری یا کلی حال بدن و معظم رو هم بذارن وسطش!
ببخشید که چند خط آخر برخلاف رسالت کاریم بود!


اگه توی این وبلاگ یه جایی برای مناظره باشه من پایه ثابتش هستم.
توجه کن تا اخر قرن میلادی 88 سال مونده
در ضمن شما چرا میخای اقده ات را خالی کنی میای توی وبلاگ دیگه مشکل یاران نیست که متعرجمه ترجمه (((بلدنیست))))
شانس اوردی امام گفته جذب حداکثری واگرنه یه کاری میکردم دیگه پشت سر امام جماعتتون نماز نخونی

درسته که مرسی کاندیدای ایده آل جمهوری اسلامی نبود اما به نظرم اینگونه موضعگیری ها- البته بیشتر اون که درباره ایران وعربستان گفته - درابتدای کار شاید طبیعی(نوعی تقیه سیاسی) باشه.
ضمنا منبع این حرفایی که نقل کردی ازش رو لطفا بگو.
خیلی ممنون

بنده منکر مزیتهای زیاد اخوانی ها بر مبارک نیستم اما تحلیل سیاسی بنده بر اساس شواهد متعدد بر اهل زدو بند بودن اخوانی ها است- به عبارت دیگه اونها برای دهها سال آینده برنامه ریزی میکنند-اهل ریسک نیستند و خیلی از جاها انقلابی عمل نمیکنند-کرارا با امریکا تماس برقرار کردند-دربرابر اسراییل هم میگن که ما بر سر معاهدات بین المللی خود هستیم- حکومت را ساقط نکردند- تعصبات مذهبی دارند-فکر میکنند انقلاب ما فقط برای شیعه هاست-نوع رهبری آنها حزبی و شورایی است-فکر میکنند ترکیه واقعا ضد اسراییلی است و مسلمان.
البته با همه این تفاسیر یقینا این به نفع ما خواهد بود که اخوانی ها سر کار بیان.
و اما منابع آن دو نقل قبلی :
1- مناظره تلویزیونی او قبل از انتخابات، فکر کنم با احمدشفیق بود،فارس
2- سخنرانی او ا روز بعد از انتخابات دور دوم ریاست جمهوری،به نظرم منبع تابناک بود.

مصریها فعلا در حد همان بیداری هستند و هنوز به مرحله انقلاب نرسیده اند.

مصری ها دوران زیادی را در خفقان به سر برده اند و کمی طول میکشد تا کاملا با انقلاب ما مچ شوند، ولی شواهد حاکی از آن است که این امر به سرعت در حال وقوع است.
یا حق

به نظرم دوستان یه مسئله رو نادیده میگیرن
قرار نیست که همه انقلاب ها مثل هم باشه ، شما چرا به فکر پیاده شدن نمونه حکومت خودمون توی مصر هستید . اصل باید اسلام باشه اونم از نوع ناب محمدیش که حضرت روح الله زنده کننده اون بود و حضرت آقا دنباله رو حقیقیش .
ملت ها آزادند تا خودشون انتخاب کنند . مگر حضرت آقا بارها در مورد مسئله فلسطین نفرمودند خود ملت فلسطین باید انتخاب کنند و ...
نمیدونم چرا عزیزان اینقدر بسته عمل می کنند و فکر میکنند اون چیزی که ما میگیم درسته و لا غیر . البته حق و حقیقت یک چیزه بهمین خاطر فرمود صراط المسقیم
اما نباید خواست ملت از انواع گوناگونش رو نادیده گرفت . در بعضی جاها حتی شرایط جغرافیایی اجازه پیاده کردن یک برنامه واحد رو نمیده .
امیدوارم بتونیم بسیط بیندیشیم .
یا علی و اولادش

در مورد قرن ها بنده به این نکته اشاره کردم که اگر غرب و شرق رو عروسک بدونیم 9 سال تا پایان قرن بیشتر نمونده! (یعنی اون قرن هایی که مورد حساب عروسک هاست رو ما به حساب نیاریم)
در مورد رسالت کاریم: بنده به شما هم کلاس اکابر رو توصیه میکنم برا مثال و صرفا برای مثال شما باید بدونید که عقده رو با عین مینویسند نه الف!
ضمنا ربط عقده های خودم رو به بلد نبودن مترجم و ... نفهمیدم!
و اما در مورد امام جماعت فوق العاده خوبمون:
اولا شما اولین نفری نیستی که قصد داره زیراب امام جماعت عزیز و محبوب مارو بزنه
ثانیا همون امامی که به شما اون فرمان رو دادند در دفترشون یک پست هم به ایشون دادن
ثالثا بنده زیاد به شانس اعتقاد ندارم.
رابعا فکر نکنم اگر آقا اون فرمان رو نمیدادند شما مجاز میبودی که همچین کاری بکنی!
خامسا امیدوارم خدا عاقبت امر هممون رو ختم به خیر شهادت بکند

یعنی از اون بین بهترین کس انتخاب شد.
همان نظر عمار که میگوید همه ی انقلاب ها که قرار نیست مثل ما باشند.
و با تقیه ی سیاسی آقا صادق هم موافقم.
خطاب به محمد مهدی: به نظر شما در انتخابات 88 بهترین کسی که کاندید بود کی بود؟
یعنی بهترین کسی میتونست انتخاب بشه، احمدی نژاد بود.
و اینکه اگر رهبری اسلامی باشد هر چه قدر هم که افراد غیر اسلامی باشند باز هم حکومت اسلامی میمانند...


درمورد انتخابات مصر:مردم در مصر بین بد و بدتر،بد را انتخاب کردند.مرسی آدمی هست که معتقد است با آمریکا باید رابطه بر قرار کرد.مرسی مثل بازرگان خودمون است اگه اون واقعا اسلام خواه بود باید سریع یک کابینه تشکیل بده تا این نظامی ها بیشتر از این گند نزنند.ولی بهتر از مبارک است.
درمورد انتخابات88:مردم ماهم در این انتخابات بین بد و بدتر انتخاب کردند.غربی ها معتقد هست احمدی نژار صد برابر بیشتر از موسوی و امثال این ها می تاند تو روی آقا بایستد.
مثال:آقا فرمودندکه:مشایی را از دور و بری هات بردار ولی گوش نکرد.احمدی نژاد مشایی را هر جایی که برود باخود می برد.همه ی این گرونی ها زیر سر مشایی و احمدی نژاد است .آنها می خواهند با ایجاد گرونی ها به مردم و آقا بفهمانند که اگر با آمریکا رابطه بر قرار نکنیم وضعمان بسیار بد است.
این اختلاس هم زیر سر این مشایی خدا لعنت کرده است.
و لعنت
وتهمت راجع به حکم ثابت نشده
و تکرار مواضع غرب


الان هم که میبینیم سوتی میده به خاطر ما است به خاطرحمایت الکی ما.
یه زمانی انقدر گنده اش کردیم که الان ترکیده مثل بادکنک
بدبخت فکر کرد گنده است و مردم به خاطر خودش دوسش دارن فکر نکرد مردم به خاطر امام خامنه ای دوسش دارن کبر گرفتتش افتاد تو چاه با مخ(دام شیطان)
لغب مسخره بهش دادیم ((از سرباز امام زمان گرفته تافرزند امام))
در ضمن
اقا محمد مهدی شما مطمعنید که اختلاس زیر سر این دو نفر است ؟
شما میدونید با این حرفتون دارید به قوه ی قضاییه حمله میکنید؟
در ضمن انگاری ما یادمون رفته امام خامنه ای گفت به حاشیه نپردازیم

ما قوه قضاییه داریم و این بی حرمتی به این قوه است و آقا با این مخالفن...
به نظر من منابع مطمئن رو رها کنیم و چشمون به گفتار و اعمال آقا باشه که چشم ایشون به امام زمان هست!
واسه امتحانای مام دعا کنید...


اولا شما با این حرفت (اختلاس) قوه قضائیه رو زیر سوال بردی...
یعنی شما به جای دفاع گند زدی!
لطفا منابع مطمئنتو نام ببر ببینیم چیه؟
حرف حسین رو خیلی قبول دارم...


من میخاستم بگم که آقای احمدی نژاد خیلی هم خوب نیست

ما بدش کردیم
اینو دارم میگم که مثل این دفعه(دفعه ی بعد) بد ساز نشیم :از یکی که جنبه نداره زیاد حمایت نکنید
ادامه برو به نظر پدافند
-نیازی نیست برای رسوندن این منظور که احمدی نژاد خیلی هم خوب نیست از لعن افراد دیگه و تهمت و ... استفاده کنید.
-آقا زبانشان مو در آورد از بس گفتند تا حکمی اثبات نشده نگید!
- این مطلب که احمدی نژاد خیلی هم خوب نیست رو تقریبا همه میدونن.
-من هنوز هم میگم تکرار و اصرار بر مواضع غرب راجع به هرکسی اصلا کار درستی نیست! مگر اینکه بخواید استفاده برعکس بکنید مثلا بگید آمریکا میگه احمدی نژاد بده پس خوبه!
خطاب به پدافندین:
- حمایت از احمدی نژاد یک وظیفه بود و اصلا نتیجه حمایت از یک نفر قرار نیست بد سازی باشه!
- اگر رییس جمهور اشتباهاتی داره و شما از اونها تعبیر به بد بودن میکنی ربطی به حمایت ما نداره! بنده به شخصه همچنان هم به خاطر ادبیات ایشون هم به خاطر مواضع ایشون خصوصا در قبال مسائل خارجی و عدالت اجتماعی و تواضع ایشون در برابر مستضعفین و خدمات زیادش ازش حمایت میکنم، در عین حالی که منکر اشتباهاتش و زاویه داشتنش با حضرت آقا در بعضی مسائل مثل عدم اشاعه اختلاف بین قوا و ... رو نفی نمیکنم!
اشتباهات ایشون هم گویا مربوط به برخی خصوصیات رفتاری و اطرافیانشه!

حمایت چیز خوبی است ولی نه این که یه نفر رو اونقدر گنده کنیم که منفجر بشه. عزیز جان حمایت حد داره اگه از حد بگذره .....
ما وظیفه ی حمایتی که داشتیم بیش از حد انجام دادیم مشکل این جا است
ادام برو به پدافند
ولی با این حال از اون مواضعی که نام بردی من هم حمایت میکنم
نتیجه ی اخلاقی از حرف علی:(هیچ کس بد یا خوب مطلق نیست)

تو مخم نمیره...

آخه تحولات مصر و محمد مرسی و.....چه ربطی داره به مسائل سیاسی داخلی ایران!
ربط داره ها ولی نه اونقدر که دعوا کنید!
مطلب آقا صادق رو هم شهید نکنید!!!!!!
دم آقا صادق هم گرم

دقت کنید همه سرور ها خارجی اند یعنی خیلی ها از فیلتر شکن استفاده میکنن
بچه ها لطفا...


نمیدونم خودش از یخ شکن استفاده کرده؟!




درضمن جناب محمدمهدی سریع هویت اصلی خودت رو فاش کن و دست از نظرهای بی ربط به متن دادن بپرهیز وگرنه میدمت دست واحد اطلاعات.....
بازم میگم مطلب آقاصادق رو شهید نکنید.


این دوست من کیه؟
به به آقا مهدی! چقدر زیبا...

احمدی نژاد خیلی خوب نیست شاید هم خیلی بد است شاید هم...!
ما همگی باید چند اصل را یاد بگیریم که:
اصل 1- این عبارات(خیلی بد و..) را به رفتار و گفتار انسانها بچسبانیم نه به خود انسانها.
اصل 2- انسان ها (حتی ولی فقیه چه برسه به خادم مملکت-رئیس جمهور-) ممکن الخطا هستند و معصوم نیستند.
اصل 3- انسانها نباید نسبت به رفتار و گفتار دیگران قضاوت عجولانه داشته باشند.باید نسبت به اخبار کذب و صدق تفکیک قائل شد و بعد تا نسبت به صادق بودن خبر یقین نکرده تحلیل نکند و جار نزند.
اصل 4- ....
حلا کسی ایرادی نسبت به رفتار خادمین دارد ذکر کند و برای سخن خود دلیل و سند بیاورد بعد صفت زشتی و نیکویی را به آن رفتار بچسباند. و کمکش کند تا رفتارش را اصلاح کند تا همگی در تعالی کشورمان سهیم شویم
وگرنه نشستن کنج خونه و نغ زدن و تهمت و لعن کردن و ... را الاغ هم بلده انجام بده!



نظرات خوانندنی تره نسبت به مطلب!

با تشکر
جدی میگم برید پیگیری کنید.
پاسخ این سوال در عملیات سرویس اطلاعات سوریه با نام «شکار کلاغ» است

خدا از سر تقصیراتمان بگذرد.


اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا...
گرمی هوا و یا به عبارتی تابستونه!

چرا نظرات بی ربط میذارید؟
خیلی نا مردیه...
فکر کنید مطلب خودتون بوده!


یاد متن اقا باغبان دل پر درد باغبان
تا ابد یادمون باشه از باغبان شرمنده ایم
شهدا شرمنده ایم شهدا شرمنده ایم

اما خب درباره مطلب تا ی حدی میشه نظر داد
شاید اینجا مجالی ست برای حرف های مگو و بگو که گاها گوینده هاشان میل به اظهار هویت ندارند...
پس درددل کنید در درددل آباد...
دلها بسوزه برا حاج آقا با این دل پر امید به ما جماعت پیچاننده...


انگار یه نفر هست که داره این نظرات رو میده
آقا مهدی:
خیلی تند نرو میخوری زمین ها!!!!!

دیگه نظر نمی دم همین

اصلا نظر نده مهم نیست!تو نظر ندی یکی دیگه نظر میده!داری ازخودت سلب توفیق
میکنی چون نظر دادن تو وبلاگ گروه توفیق میخواد!
مصداق تندروی؟؟؟؟؟؟
شماهم به جا این کارا خودتو معرفی کن!!!

آقا محمد مهدی با شمام!
مرد باش...
به مهدی هم حرفی نزن!

خیلی حرف قشنگی زدی...

هنوز 88 سال ازین قرن مونده هنوز باید کار کرد و منتظر بود
اندکی صبر سحر نزدیک است
انشاالله زنده باشیم و اقتدار اسلام رو بر تمام این عروسک های غربی و شرقی ببینیم