گروه فرهنگی یاران خمینی (ره)

سرنوشت مقلدان خمینی جز شهادت نیست. شهید مظلوم آیت الله بهشتی ره

تقویم اجرایی

دریافت تقویم اجرایی شهریور 92

طرح ودیعه

جزوات مرحله سوم روی وبلاگ قرار گرفت

همدلی آینده

مجمع همدلی بعدی چهارشنبه 27شهریور ساعت 17:40

اخباروبرنامه ها

نمونه سوالات طرح لبیک در وبلاگ قرار گرفت./مراسم بعدی هیات یاران خمینی ره دوشنبه 25شهریور ساعت 20:30 میلاد امام رضا علیه السلام

گروه فرهنگی یاران خمینی (ره)

رجل من اهل قم، یدعو الناس الی الحق. یجتمع معه قوم کزبر الحدید. لا تزلهم الریاح العواصف، ولا یملون من الحرب، ولا یجبنون. وعلی الله یتوکلون، والعاقبه للمتقین.

امام خامنه ای : اگر شورای نگهبان نمی بود ، و نباشد ، یا تضعیف بشود ، یا کار خودش را انجام ندهد ، حرکت اسلامی این نظام زیر سوال خواهد رفت ؛ زیرا که حرکت نظام بر اساس قوانین است.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امام روح الله : من به این آقایان هشدار می دهم که تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان ، امری خطرناک برای کشور و اسلام است.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امام روح الله : قانون معین شده است.نمی شود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم غلط میکنی قاون را قبول نداری ! قانون تو را قبول ندارد.نباید از مردم پذیرفت ، از کسی پذیرفت که ما شورای نگهبان را قبول نداریم . نمی توانی قبول نداشته باشی...نه! همه باید مقید به این باشید که قانون را بپذیرید ولو برخلاف رای شما باشد.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امام روح الله : قانون در راس واقع شده است و همه افراد هر کشوری باید خودشان را با قانون تطبیق بدهند . اگر قانون بر خلاف خودشان هم حکمی کرد ،باید خودشان را در مقابل قانون تسلیم کنند ؛ آن وقت است که کشور ، کشور قانون می شود.

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

تحولات منطقه؛ جنگی تمام عیار بین ایران وآمریکا

سال2005 «کاندولیزا رایس» هنگام گفتگو با «ایهود اولمرت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد: «زمان ایجاد یک خاورمیانه جدید فرارسیده است. در حال حاضر باید به افرادی که نمی خواهند خاورمیانه جدید را مشاهده کنند بایستی نشان دهیم عاقبت پیروز خواهیم شد. »

اما چند سال بعد رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با مبارزان فلسطینی فرمودند: بدنامى آمریکا و بدنامى غرب برطرف نخواهد شد. اینها همچنان بدنام خواهند بود. شکى نیست که بر اساس حقایقى که خداى متعال تقدیر کرده است، خاورمیانه‌ى جدید شکل خواهد گرفت. این خاورمیانه، خاورمیانه‌ى اسلام خواهد بود(بیانات در دیدار شرکت کنندگان در افتتاحیه‌ى همایش غزه-8/12/88‌)

 

بنظر می­رسد تحولات منطقه دقیقا جنگ ایران و آمریکاست بر سر خاورمیانه جدید!       
سال 2008 که درگیری بین گروه شیعه جیش المهدی و ارتش آمریکا در عراق به اوج رسیده بود به پترائوس - فرمانده وقت نیروهای آمریکایی در عراق- یک تلفن داده شد که در آن یک پیامک از سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس، ارسال شده بود. به نوشته روزنامه گاردین، متن آن پیام به این شرح بود: «ژنرال پترائوس، شما باید بدانید که من، قاسم سلیمانی، هدایت سیاست ایران در زمینه عراق، لبنان، غزه و افغانستان را برعهده دارم. سفیر ایران در بغداد هم عضو نیروی ویژه قدس است. فردی که جایگزین او خواهد شد نیز عضو نیروی قدس خواهد بود
در عراق نیروهای آمریکایی پس از حدود 10سال از آغاز حمله به این کشور علاوه بر تلفات بسیار، بدون دستاوردی خاص مجبور به ترک آنجا شدند، ترکی که همه از آن به شکست آمریکا از ایران در عراق تعبیرکردند.

در مصرپس از تحولات اخیر به دو انتخابات اخیر(پارلمان و ریاست جمهوری) نگاهی بیاندازید.دعوا بر سر دو تفکر است: تفکری که منجر به ورود اسلامگرایان ضد صهیونیست در دولت مصر و به تبع آن شکست سیاست های چندین ساله ی آمریکا واسراییل خواهد شد و تفکر دیگر ادامه همان سیاست های قبلی دوران مبارک توسط شخصی دیگر! خودتان قضاوت کنید که ترس آمریکا ومتحدانش از برسر کار آمدن این اسلامگرایان چیست؟!!!آیا نمی­ترسند انقلاب اسلامی دیگری (البته نه در حد و اندازه های انقلاب اسلامی کشورمان) در همسایگی دیوار به دیوار اسراییل اتفاق بیفتد؟!! انقلابی که اگر از ایران و رهبر آن الهام بگیرد(که گرفته است وتسخیر سفارت اسراییل در مصر یکی از همان الهامات بود.) می­تواند به آزادی فلسطین و قدس منجر شود؟!!! تمام تلاش آنها این است که اجازه تشکیل دولتی انقلابی و متأثر از ایران را در مصر ندهند... والبته این دعوا هنوز ادامه دارد.

در سوریه که وجود چنین جنگی بین ایران وآمریکا بدیهی است.به نظرتان چرا غرب نمی­خواهد شخصی مثل بشار اسد در رأس سوریه باشد؟!!! آیا دلشان برای مردم سوریه و نبود دموکراسی  می­سوزد که اگر اینگونه بود دلشان برای مردم بحرین باید بیشتر می­سوخت...
مشکل آنها با دولت کنونی سوریه حمایت آن از مقاومت و همکاری نزدیک آن با ایران است. به عبارت دیگر سوریه را به عنوان محلی می­بینند که ایران با استفاده از فضای موجود آنجا به راحتی می­تواند به حمایت حزب الله پرداخته و اسراییل را تهدید کند. درنتیجه تمام تلاش آنها ناامن کردن سوریه برای ایران است و بهترین راه، برسر کارآوردن دولتی آمریکایی-اسراییلی در آنجاست.

از این دست نمونه ها زیاد است.یمن، بحرین و... همه وهمه جبهه های جنگ بین ایران و آمریکاست، ایران به عنوان نماد جبهه حق وآمریکا به عنوان نماد جبهه باطل...           
و به فرموده ­ی خمینی کبیر: جنگ ما جنگ عقیده است، و جغرافیا و مرز نمى‏شناسد. و ما باید در جنگ اعتقادى‏مان بسیج بزرگ سربازان اسلام را در جهان به راه اندازیم. ان شاء اللَّه ملت بزرگ ایران با پشتیبانى مادى و معنوى خود از انقلاب، سختیهاى جنگ را به شیرینى شکست دشمنان خدا در دنیا جبران مى‏کند. و چه شیرینى بالاتر از اینکه ملت بزرگ ایران مثل یک صاعقه بر سر امریکا فرود آمده است.‏(قسمتی از پیام به مناسبت قبول قطعنامه)...

  • 12/06/11
  • گروه فرهنگی یاران خمینی(ره)

نظرات (۲۰)

بسم الله
با سلام به همه یارانی ها
آقا صادق عزیز به نظرم تلاش های امریکا و ازنابش در سوریه مانند تقلّای شخصی است که در عمق آب به ظن اینکه اگر دست خود را جلوی دهانش بگیرد می تواند کمی هوا برای خویش دست و پا کند اما زهی خیال باطل که همه خواب پنبه دانه است برای شتر . جنگ تمام عیار رخ داده اما نه در سوریه که در قلب امریکا ، نیویورک ، واشنگتن دی سی ، بیخ گوش کاخ سیاه وقتی که جنبش 99 درصدی را می بینی وقتی عکس شهید احمدی روشن را مشاهده می کنی .
البته و صد البته سرباز مکتب خمینی و خامنه ای نباید از ساز و کارهای هرچند تقلا گونه ابلیس بزرگ غافل و ناآگاه بماند .
چ جالب
4 نفر همزمان آنلاینن!
بعد مدت ها میخوام نظر بذارم خوشحالم!

نظر راجع به مطلب ایشالا سری بعد!
صادق جون قلمت چکش!
خداوکیلی امام خمینی عجب مردی بود!
و آقا عجب مردیه!!!

امام جون روحت شاد که چه بنیانی گذاشتی ، آمریکا تا عمر داره ، هرجا که هست ، از اسم تو و اسم جانشین خلفتو اسم ایران تنش میلرزه!
امام جون پرچمت بالا!!!
  • ملا نقطه ای
  • جانشین = خلف
    میگن خلف صالح یا جانشین صالح! نه جانشین خلف.
    ببخشید خارج از موضوع گفتم به هر حال لازم میشه بعضی موقع ها!
    ضمنا قلمت از همونا...
  • عبدالمحمد
  • سلام
    آقا صادق انصافا خیلی زیبا تحلیل کردی

    البته خودت گفته بودی که از این دست تحولات و اتفاقات زیاد هست ولی جنبش 99 درصدی رو فراموش نکنیم که یکی از اتفاقات خیلی بزرگ است
    جانشین صالح
    دم یاران 3 و سرپرستش گرم!
    وبلاگ کم کم داره رو می آد !!!!!!!!
    پس خودت کجایی برادر؟!
  • متنفس
  • حالا میتونیم تو وبلاگ خودمون نفس بکشیم راحت... چه نامه خوبی بود.
  • عنجمن ملا قلت گیران
  • برجمت بالا حمکار ملا نغته ای...
    غلم طو حم اظ حمونا...
    - راحتی؟!
    - راحتم!
    - تحلیل چجور بود؟
    - عالی بود.
    - نظری هم داری؟
    - من که نخوندم!
    - پس چی عالی بود؟
    - نفس کشیدن!
    ...
  • محمد. گمنام
  • سلام. از مطالبتون همچنان استفاده می کنیم.
    خیلی مخلصیم. یا حق
    به به آقا صادق!
    خیلی قشنگ بود...
    ی.م
    ببینید اینی که گفتم یعنی چی...
  • سید حسن امین جواهری
  • سلام به همه ی یاران خمینی ها

    مدت زیادی بود که به وبلاگ سر نزده بودم, از اینکه دیدم چندتا مطلب تازه گذاشتید

    خیلی تعجب کردم

    مطالبتان خواندنیست امیدوارم اسامی تمام یاران خمینی ها را داخل قسمت

    نویسندگان ببینم.

    منتظر قلم بعدی آقا صادق هم هستم..

    اگر میشد نشریه ی درد دل آباد را هم تو وبلاگ میگذاشتید عالی میشد..

    یاعلی
  • یاران
  • شوق گمنامی به سر داریم ...
    داش حسن درد و دل آباد جاش اینجا نیست!
    ضمنا دوستی که شوق گمنامی به سر داری! فکر کنم اینجوری خیلی به هدفت نرسیا....
    سلام، تحریمها و تورم ما پدر مادرها را بیچاره کرده است. این همه بدبختی فقط بخاطر بمب اتمی‌؟ ما که بمب اتم از روسها و یوکرینیها سالها پیش خریدیم پس چرا هنوز دنبال غنی کردن اورانیوم هستیم؟ ای‌کاش ما دست از این اورانیوم بازی برمیداشتیم تا تحریمها برداشته می‌شدند  و مردم از این بدببختی و فلاکت اقتصادی رهایی میافتند. این کله شقی دولت و نظام آخرش باعث سقوط همین دولت و همین نظام خواهد شد
    جناب basijdark! زمان اصلاحات که همشو تعلیق کردیم و به قول شما دست از اورانیوم بازی برداشتیم ایران رو محور شرارت نامیدن و علیه مون قطعنامه صادر کردن!چرا؟!!!!
    اون موقع چرا تحریمها رو برنداشتن؟!!!!
    تو همین مذاکرات اگه متن مذاکرات دنبال کرده باشی خانوم اشتون به دکتر جلیلی گفت : اگه شما تعلیق رو قبول کنید من تضمین نمیدم تحریمها رو بردارن، گفته بود تحریم ها دست من نیست!

    خلاصه آقاجون این تحریم هاربطی به بمب اتم نداره! مشکل چیز دیگس.مشکل اونا اسلام ماست که باید ازش بگذریم تا راضی بشن! حالا اگه میخای تحریم ها رو بردارن بسم الله! این دین ما که بخاطرش خون ابا عبدالله ریخته میشه!اگه میخای ازش بگذر...
  • عبدالمحمد
  • سلام حالا کی گفته اصلا ما دنبال بمب اتم هستیم؟ مگه غنی کردن اورانیوم فقط برا درست کردن بمب اتمه؟
    مگه نه اینکه چند وقت یه باری اخبار از دستاوردهای پزشکی که به انرژی هسته ای{اورانیوم} ربط داره و درست میشه ، خبر میده؟
    مگه نه اینکه انرژی هسته ای در تولید خیلی از کالا ها تاثیر و فایده ی زیادی داره ؟ به نظر شما یکم سختی کشیدن نمی ارزه به اینکه بعدا ابهت و استقلال و خودکفا بشیم ؟
    نمی ارزه که خودمون خودکفا بشیم و دیگه دستمون رو طرف هر بی ارزشی دراز نکنیم؟
    ما باید روی پای خودمون بایستیم به هر قیمتی که شده؟ نباید بزاریم هرکس و ناکسی که بخواد هر غلطی بکنه ، ما بشینیم نگاش کنیم؟به کشورمون تجاوز کردن با خون جوابشون رو دادیم و به دنیا فهماندیم که ما رو دست کم نگیرن
    این همه خون دادیم ارزشش کمتر از این یکم سختیه که به ما می رسه؟

    ارزش این سختی که ما میکشیم کم نیست

    فقط باید کم نیاریم و محکم بایستیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی